Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2015

Καλησπέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Την Κυριακή έφαγα...

(Ξύπνησα αργά το πρωί.)

νωρίς το μεσημέρι -> 1 μεγάλο τσαμπί σταφύλι.


αργά το μεσημέρι -> μισό πιάτο χωριάτικη σαλάτα με λίγη φέτα, μισό πιάτο (συνολικά) χόρτα βραστά, 1,5 κολοκύθι, μισό καρότο και 1-2 παντζάρια βραστά, λίγα κομμάτια χταπόδι ψητό, 3 κομμάτια καλαμάρι ψητό (γεμιστό με ντομάτα και φέτα), (μετά από μισή ώρα:) 1 παγωτίνι βανίλια με επικάλυψη ένα ζελατινοειδές που είχε γεύση μπανάνα.







νωρίς το απόγευμα -> 2 απίδια (αχλάδια).


βράδυ -> 1 μπάρα (με: βρώμη, ξηρούς καρπούς, μέλι και ηλιέλαιο), 1 μικρό τσαμπί σταφύλι, 1 κεσεδάκι γιαούρτι (αγελαδινό 2%) με 1 κ.γλ. μέλι.



Το μεσημέρι πήγαμε σε ταβέρνα. Στο τέλος μας κέρασαν από 1 παγωτίνι. Θυμόμουν ότι τα παγωτά, δεν μου χαλούσαν τόσο την γεύση μετά όπως τα γλυκά. Έτσι αποφάσισα να το φάω. Τελικά μου χάλασε την γεύση μετά, όχι τόσο η κρέμα βανίλια (στο εσωτερικό), όσο το ζελατινοειδές που ήταν απ' έξω. Ήταν κρίμα, μετά από τα νόστιμα που έφαγα το μεσημέρι, να μου χαλάσει την γεύση αυτό το μικρό παγωτίνι. 1 ώρα μετά, αν και ήμουν πλήρως χορτασμένη, έφαγα τα 2 απίδια, κυρίως για να μου φύγει αυτή η ελαφρώς δυσάρεστη αίσθηση από το παγωτίνι.

Καληνύχτα!

:-)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου