Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

Καλησπέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Σήμερα έφαγα...

αργά το πρωί -> 1 πιάτο γιαούρτι (πρόβειο, πλήρες), 1 κ.σ. μέλι, 1 χούφτα ηλιόσπορους, 1 κ.σ. λιναρόσπορους αλεσμένους, 1 χούφτα κολοκυθόσπορους αλεσμένους, 1 κ.σ. σταφίδες αποξηραμένες.


αργά το μεσημέρι -> 1 αγγούρι.


νωρίς το απόγευμα -> 1 αγγούρι, 2 πιπεριές ψητές, 2 μικρά κολοκυθάκια ψητά, 3 ακόμα πιπεριές με 3 αυγά ψητά στον φούρνο.



απόγευμα -> 2 μικρά αχλάδια.


βράδυ -> τα 5 από τα 6 μικρά αχλάδια της φωτογραφίας (το 1 είχε σκουλήκια! :-p ).



Σήμερα ήθελα να φάω πιπεριές ψητές και αυγά. Ήθελα όμως να φάω τ' αυγά μαγειρεμένα με διαφορετικό τρόπο απ' ότι συνήθως (βραστά). Σκέφτηκα λοιπόν να τα βάλω μέσα στις πιπεριές! Το αποτέλεσμα ήταν πραγματικά πολύ νόστιμο! Σκέφτομαι να τα φτιάχνω συχνά έτσι, επειδή μου άρεσαν πολύ!
Εδώ η μία από τις πιπεριές κομμένη στην μέση...



Ευτυχώς σήμερα δεν συνεχίστηκε η αρκετά αυξημένη όρεξη της προηγούμενης ημέρας, και έτσι έφαγα αρκετά λιγότερο. Πιστεύω ότι βοήθησε σημαντικά το γεγονός ότι είχα να κάνω πολλά πράγματα μέσα στην μέρα σήμερα, σε αντίθεση με την χθεσινή ημέρα.

Να είμαστε όλοι καλά!

Σαν σήμερα, πέρυσι είχα φάει... Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014 .

:-)

2 σχόλια:

  1. Έτσι που τα βλέπω όλα πάντως, τα λιγουρεύομαι! Ακόμη και το αγγούρι! (Να το πρόβλημά μου εμένα: είμαι πολύ λιχούδα!)
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Εύα!
      Και εγώ είμαι λιχούδα κάποιες φορές (ειδικά όταν περιμένω περίοδο), απλά πλέον λιγουρεύομαι ξηρούς καρπούς, αποξηραμένα φρούτα και μέλι!
      Όταν προσπαθούμε να γεμίζουμε την μέρα μας δημιουργικά, αποσπάται η προσοχή μας από το φαγητό! Αυτό κάνω εγώ και μ' έχει βοηθήσει πολύ (σε συνδυασμό πάντα με την αντιμετώπιση της συναισθηματικής υπερφαγίας).

      Να είσαι καλά! Καλημέρα!
      :-)

      Διαγραφή