Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

Απώλεια βάρους - εβδομάδα 53η

Καλησπέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Τετάρτη σήμερις, και η 53η εβδομάδα που είμαστε μαζί, ολοκληρώνεται!
Η ζυγαριά έδειξε -1,3 kg από την προηγούμενη εβδομάδα,
δηλαδή είμαι 76,3 kg!

Πριν 3 εβδομάδες ήμουν 76,8 kg.
Πριν 2 εβδομάδες ήμουν 77,6 kg.
Πριν 1 εβδομάδα παρέμεινα 77,6 kg.
Αυτήν την εβδομάδα είμαι 76,3 kg.

Συνολική μεταβολή βάρους τις τελευταίες 3 εβδομάδες: -0,5 kg.

Η πορεία πηγαίνει αργά και σταθερά πτωτικά, όπως είναι φυσιολογικό να πηγαίνει!
Χαίρομαι πολύ γι' αυτό!
Και όπως έχω πει πολλές φορές, όπου σταματήσει, σταμάτησε!
Θα το δεχτώ ως το φυσιολογικό μου βάρος!
Δεν θέλω σώνει και καλά να δω κάποιο οποιοδήποτε νούμερο στην ζυγαριά.

Να είμαστε όλοι καλά και ν' αγαπάμε πολύ-πολύ τους εαυτούς μας!

(Η αγαπημένη μου ροδίτσα, μου ετοιμάζει πολλά ροδάκια! :-p )

:-)
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου