Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2015

Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2015

Καλησπέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Σήμερα έφαγα...

πρωί -> 4-5 κ.σ. ηλιόσπορους (αλεσμένους στο μούλτι) με 1 κ.σ. μέλι, 1 γεμάτη χούφτα φυστίκια αράπικα.



μεσημέρι -> 3 μεγάλα αγγούρια, 2 ψητές πιπεριές, 2 κομμάτια ψητό καρότο, 3 κομμάτια κοτόπουλο ψητό.




απόγευμα -> 6 σύκα.


βράδυ -> 1 πιάτο γιαούρτι (πρόβειο, πλήρες), 4 σύκα (αλεσμένα στο μούλτι), 1 κ.γλ. μέλι.


αργά το βράδυ -> 4 χούφτες φυστίκια αράπικα, 1 κ.σ. μέλι.




Το δεύτερο πιάτο με τα φυστίκια το βράδυ το έφαγα χωρίς να πεινάω, μόνο από λιγούρα.
Το έφαγα σχεδόν μηχανικά, παρόλο που είχα συνειδητοποιήσει ότι δεν πεινούσα οργανικά.
Η συναισθηματική υπερφαγία επιστρέφει, και εγώ την αφήνω...
Καλό θα είναι να το προσέξω όλο αυτό.

Καληνύχτα!

:-)

Σαν σήμερα, πέρυσι είχα φάει... Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014 .

7 σχόλια:

  1. Δεν μπορώ να ξέρω αν πρόκειται για συναισθηματική "υπερφαγία" αλλά σίγουρα πρέπει να προσέξεις την ποικιλία, την κατανομή μέσα στην ημέρα και τις ποσότητες.
    Μην φοβάσαι το κοτόπουλο. Αυτό που έφαγες ήταν...τίποτα. Μόνον υπέρ έχει.
    Σε αυτά τα...αχαρτογράφητα νερά η θερμιδομετρία υπήρξε σωτήρια για εμένα. Η όρεξή μου άρχισε να ανοίγει απίστευτα αλλά ακολούθησα πιστά τα νούμερα και παρόλο το φόβο και το δέος απέναντι στην ενστικτώδη πραγματική πείνα δεν έχασα τον δρόμο μου.
    Τώρα είναι τα δύσκολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Τάσο!
      Σ' ευχαριστώ για το χρήσιμο μήνυμά σου! Παραδέχομαι ότι όντως, σε αυτήν την φάση η θερμιδομετρία θα με βοηθούσε αρκετά να δω "πού βρίσκομαι". Όμως με καταπιεζει πολύ σαν ιδέα και φοβάμαι ότι δεν θα λειτουργήσει καλά σε μένα (προς το παρόν τουλάχιστον). Έχω μετρήσει λίγο τους ξηρούς καρπούς που έχουν πολλές θερμίδες, έτσι για να ξέρω πόσες θερμίδες έχουν οι ποσότητες που τρώω.
      Δεν θα την χαρακτήριζα δύσκολη την διατροφική περίοδο που έρχεται. Απλά είναι λίγο παραπάνω απαιτητική, μέχρι να βρω τις ισορροπίες μου. Και κυρίως, χρειάζεται να διαχειριστώ με υγιή τρόπο τις έντονες ανασφάλειες που νιώθω αυτό το διάστημα.
      Αν έχεις κάποια συμβουλή να μου δώσεις σχετικά με την διατροφή μου, θα ήθελα ειλικρινά να την ακούσω!
      :-)

      Διαγραφή
  2. ΟΧΙ!!!!!!!!!!!Δε θα τα παρατήσεις!!!!!!Εσύ είσαι δυνατή!!!!!Χαλάρωσε κ όλα θα πάνε καλά..
    κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κατερίνα!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για το ενθαρρυντικό μήνυμά σου!
      Την ποιοτική μου διατροφή δεν πρόκειται να την "παρατήσω" για κανέναν λόγο!
      Απλά χρειάζεται να μην τρώω όταν νιώθω συναισθηματική πείνα, αλλά να κάθομαι να διαχειρίζομαι το πρόβλημα που την δημιούργησε.
      Κάποιες φορές δεν τα καταφέρνω και τόσο καλά, και τρώω χωρίς να πεινάω οργανικά.
      Πάντως και τα "πισωγυρίσματα" στην πορεία της θεραπείας, είναι χρήσιμα και απαραίτητα, και μας φτάνουν πιο κοντά στην οριστική θεραπεία!
      Πιστεύω ότι σύντομα θ' απαλλαγώ από όλο αυτό! Χρειάζεται μόνο μια αυξημένη προσοχή για το ερχόμενο διάστημα, μέχρι την οριστική μου απελευθέρωση από την συναισθηματική υπερφαγία!
      Να είσαι καλά!
      :-)

      Διαγραφή
  3. όμορφή μου Ελένη! είπα να πω κεγώ την γνώμη μου σαν γνωστός ξερόλας που είμαι! ωραίοι οι ξηροί καρποί αλλά αν συνδυαστούν με κάποια ωμή τροφή φρούτο ή λαχανικό τότε το μήνυμα του κορεσμού φτάνει πιο γρήγορα στον εγκέφαλο. ως εκ τούτου θεωρώ οτι δν έκανες συναισθηματικής φύσεως υπερφαγικό (μπορεί να είχες κ συναισθήματα να καραδοκούν αλλά να ήταν σύμπτωση κ αν είχες φάει πιο ολοκληρωμένα να διαπίστωνες οτι δν σε επηρέασαν τελικά αυτά) απλά κακή διαχείριση του γεύματός σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το μήνυμα φτάνει λόγω της βιταμίνης σε. είπα να το πω κ αυτό σε περίπτωση που δν το ξέρεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαντάμ σου σου μου, πάντα μα πάντα με βοηθούν οι συμβουλές σου!
      Και η σημερινή ήταν πραγματικά χρήσιμη!
      Θα προσπαθήσω λοιπόν να κάνω τον συνδυασμό που πρότεινες!
      Έχεις δίκιο... ίσως κάποιες φορές να μπερδεύω την οργανική πείνα με συναισθηματική, επειδή συμπτωματικά μπορεί να έχω κάποια αρνητικά συναισθήματα ταυτόχρονα. Δύσκολο ν' αναγνωρίσω αυτές τις μικρές διαφορές...

      Σ' ευχαριστώ πολύ!
      :-)

      Διαγραφή