Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015

Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015

Καλησπέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Σήμερις έφαγα...

πρωί -> 2 μεγάλα ροδάκινα.


μεσημέρι -> 1 μπωλ κολοκύθια κοκκινιστά, 1 πιάτο γιαούρτι.



απόγευμα -> 3 αχλάδια.


βράδυ -> 5 χουρμάδες αποξηραμένους, 1 γεμάτη χούφτα αμύγδαλα, 1 κ.σ. τριμμένα αμύγδαλα με μέλι και κανέλα, μισή χούφτα φυστίκια αράπικα, μισή χούφτα καρύδια, 1 χούφτα ηλιόσπορους, 2 σύκα αποξηραμένα, 1,5 κ.σ. αναμεμειγμένα σύκα αποξηραμένα, ηλιόσποροι και κολοκυθόσποροι.








Μου άρεσε πολύ το μεσημεριανό μου, όμως η ποσότητα ήταν μεγάλη και ένιωθα φουσκωμένη για πολλή ώρα μετά.
Το βράδυ ήθελα να φτιάξω κάποιο υγιεινό γλύκισμα με ξηρούς καρπούς, αποξηραμένα φρούτα και μέλι. Πειραματίστηκα με διάφορους συνδυασμούς, όμως κατά την διάρκεια αυτών των πειραματισμών έφαγα συνολικά μεγάλη ποσότητα από τα υλικά. (Και πέρα από αυτά που έχω φωτογραφίσει, έχω "καθαρίσει" και ό,τι περίσσεψε στα τοιχώματα των δοχείων που χρησιμοποίησα...!) Σε κάποιο σημείο είχα λιγωθεί, όμως συνέχισα λίγο ακόμα να δοκιμάζω. Τελικά κατέληξα να έχω λιγωθεί πολύ, λες και είχα φάει 1 ταψί μπακλαβά! Ευτυχώς δεν μου άφησε στον ουρανίσκο μετά αυτήν την πίκρα που μου αφήνουν τα γλυκά που έχουν ζάχαρη. Παρ' όλ' αυτά παρέμεινα λιγωμένη για πολλή ώρα (δυσάρεστο συναίσθημα).
Από τη μία, ήθελα να δοκιμάσω διάφορους συνδυασμούς ώστε να πετύχω κάτι να μου αρέσει.
Από την άλλη όμως, φοβάμαι ότι όλο αυτό ήταν ένα καλά κρυμμένο υπερφαγικό.
Είχα αιτίες σήμερα που με έκαναν να νιώσω ανασφαλής (και ως γνωστόν, η ανασφάλεια είναι από τους κύριους λόγους που δημιουργούν συναισθηματική πείνα).
Δεν έχω καταλήξει ακόμα μέσα μου.
Πάντως, ό,τι και να ήταν, συνεχίζω ακάθεκτη!
Οι ενοχές πήγαν να κάνουν την εμφάνισή τους, όμως τις έστειλα από 'κεί που ήρθαν! :-p

Να είμαστε όλοι καλά!
Καληνύχτα!

Σαν σήμερα, πέρυσι είχα φάει...  Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014 .

:-)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου