Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2015

Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2015

Καλησπέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Σήμερα έφαγα...

πρωί -> 1 πιάτο γιαούρτι (αγελαδινό 2%), 5 σύκα, 1 κ.σ. μέλι, 1,5 κ.σ. ηλιόσπορους, 1 κ.σ. κολοκυθόσπορους.


μεσημέρι -> 2 καρότα, (μετά από μισή ώρα: ) 1 γεμάτο μπωλ ανάμικτα λαχανικά κοκκινιστά, 1 πιάτο σολωμό λεμονάτο.




απόγευμα -> 7 σύκα, 2 χούφτες φυστίκια αράπικα, 3 χουρμάδες αποξηραμένους.




βράδυ -> 1 πιάτο γιαούρτι (αγελαδινό 2%), 1 κ.σ. μέλι, 3 κ.σ. ηλιόσπορους.


αργά το βράδυ -> 1 πιάτο γιαούρτι (πρόβειο, πλήρες, διπλοστραγγιστό), 2 κ.σ. μέλι.



Σήμερα έφτασα στο σημείο να πονάει το στομάχι μου από τις ποσότητες του φαγητού.
Όταν έτρωγα το μεσημεριανό μου, σε κάποιο σημείο είχα σκάσει, όμως συνέχισα και το έφαγα όλο επειδή μου άρεσε πολύ. Ένιωθα δυσφορία για πολλές ώρες μετά. Επίσης το απόγευμα είχα χορτάσει με τα σύκα, όμως έφαγα και τα φυστίκια και τους χουρμάδες από λιγούρα, και πάλι ένιωσα δυσφορία.
Δεν σεβάστηκα το στομάχι μου και γενικά τον οργανισμό μου. Πιστεύω ότι ήταν συναισθηματική υπερφαγία, όμως δεν έχω εντοπίσει ακριβώς την πηγή της.
Δεν πειράζει όμως, τουλάχιστον έφαγα ποιοτικά!

Βάζω στόχο να τρώω ποσότητες που αντιστοιχούν στις ανάγκες μου και δεν δυσκολεύουν τον οργανισμό μου.

Καληνύχτα!

Σαν σήμερα, πέρυσι είχα φάει... Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014 .

:-)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου