Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2015

Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2015

Καλησπέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Σήμερα έφαγα...

πρωί -> 1 γεμάτο πιάτο γιαούρτι (κατσικίσιο, πλήρες), 1,5 κ.σ. μέλι, 1,5 κ.σ. σταφίδες, 1,5 κ.σ. ηλιόσπορους, 1,5 κ.σ. κολοκυθόσπορους.


μεσημέρι -> μισό πιάτο χόρτα και 4 κολοκυθάκια βραστά, 3 κομμάτια κοτόπουλο λεμονάτο, 2 κομμάτια αρνί βραστό.




νωρίς το απόγευμα -> 2 ροδάκινα.


νωρίς το βράδυ -> 1 ροδάκινο.


βράδυ -> 1 κ.σ. αμύγδαλα, 1 κ.σ. κολοκυθόσπορους, 1 κ.σ. φυστίκια Αιγίνης, 1 κ.σ. ηλιόσπορους, 1 κ.σ. σταφίδες.



Πραγματικά λατρεύω τα ροδάκινα! Είναι το αγαπημένο μου φρούτο!
(Βέβαια όλα μου αρέσουν πολύ, αλλά μια μικρή αδυναμία την έχουμε στο ροδάκινο!)
Επίσης μου αρέσουν πολύ όλοι οι ξηροί καρποί!

Να είμαστε όλοι καλά και να έχουμε μια υπέροχη μέρα!

Σαν σήμερα, πέρυσι είχα φάει... Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014  .

:-)

10 σχόλια:

  1. μιαμ μιαμ. το αρνί το καταζήλεψα πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Κι εγώ δεν έχω την τύχη να το τρώω συχνά, οπότε όταν το τρώω το καταφχαριστιέμαι!
      Εσύ το φτιάχνεις καθόλου;

      Διαγραφή
  2. δν αγοράζω μόνη μου να φτιάξω η αλήθεια είναι, μόνο αν μου φέρει η μάνα μου από κανέναν παραγωγό.
    έχω κάνει πολλά τσιμπούσια στην ζωή μου αλλά τα περισσότερα δν τα θυμάμαι άσε που τα περισσότερα περιλαμβάνουν τύψεις κ ενοχές, οπότε δν θέλω κ να τα θυμάμαι! αλλά όσες φορές έχω καταναλώσει αμνοερίφια τα θυμάμαι με λαχτάρα κ πραγματικά τα φχαριστήθηκα που λες κ εσύ. στην καθισιά μου είχα φάει μια φορά 2 κιλά πα'ι'δάκια εδώ στον βορρά σε ένα χωριο! κ στην Σαμοθράκη θυμάμαι
    είχα φάει όλα τα κατσίκια του νησιού. άσε στην Κρήτη. ο καλέ Θεέ τι χαρές μου έχεις δώσει. στην Κρήτη έφαγα μια πίτα που είχε μέσα κ αρνί κ κατσίκι!.
    ας με σταματήσει κάποιος πρωινιάτικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαντάμ σου σου μου!! Κι εγώ έτσι παθιάζομαι με το αρνί και το κατσίκι!
      Ειδικά τα παϊδάκια... μιλάμε για οργασμό γεύσης!! (σα δε ντρέπομαι να χρησιμοποιάω τέτοιες λέξεις! :-p )
      Κι εγώ όταν τρώω αρνί, κυρίως προέρχεται από τα λίγα αρνιά που έχει ο παππούς μου στο χωριό... δεν αγοράζω ποτέ να μαγειρέψω.

      Πάντως μην έχεις τύψεις για τα 2 κιλά παϊδάκια... δεν ήταν 2 κιλά κρέας... τα παϊδάκια είναι γεμάτα κόκκαλα!! :-D

      Διαγραφή
  3. κορίτσια διαβάζουν το ημερολόγιο και χορτοφάγοι εκ πεποιθήσεως..λίγο πιο διακριτικά σχόλια για το αρνάκι του παππού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!
      Σε καταλαβαίνω απόλυτα, και θέλω να ζητήσω συγνώμη, καθώς δεν είχα σκοπό να γίνω προκλητική...

      Σχετικά με εμένα...
      ...από τη μία αγαπάω όλα τα ζώα, αλλά από την άλλη δεν μπορώ να γίνω χορτοφάγος. Αυτό που κάνω τουλάχιστον, ειδικά τον τελευταίο καιρό, είναι όταν τρώω κρέας, να το αγοράζω από παραγωγούς που ξέρω ότι έχουν τα ζώα ελεύθερα σε μεγάλο χώρο και τα ταίζουν και τα φροντίζουν καλά. Τουλάχιστον ξέρω ότι μέχρι την στιγμή του θανάτου τους έχουν ζήσει μια χαρούμενη ζωή. Δεν αγοράζω πια τα φθηνά κρέατα του εμπορίου που προέρχονται από ζώα φυλακισμένα σε στενά κλουβιά που ζουν κάτω από άθλιες συνθήκες. Βέβαια, η επιλογή μου αυτή (την οποία έχω πάρει και για το καλό των ζώων όσο ζουν, αλλά και για το καλό το δικό μου, αφού είναι πολύ πιο ποιοτικό το κρέας), με κάνει να τρώω κρέας πιο σπάνια, αφού είναι αρκετά πιο ακριβό.

      Να είσαι καλά, και πάλι συγνώμη αν ήμασταν προκλητικές.

      :-)

      Διαγραφή
    2. Κεγω συγγνωμη, πιο πολυ ηθελα να πω οτι δν μου αρεσουν τα βοδινα, οι ορμονες τους κτλ και αντι να πω αυτο αρχισα να θυμαμαι κ να γραφω οτι ναναι. Κεγω μονο απο παραγωγο κ ποτε κηνυγι. Μανταμ

      Διαγραφή
  4. Διορθωση.Κυνηγι.μανταμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. όχι βρε κορίτσια δεν ήθελα να μου πείτε συγγνώμη. έχω μια ευαισθησία κυρίως όταν πρόκειται για ζωάκι "που ήξερα",αν καταλαβαίνετε τι εννοώ. όλοι γύρω μου τρώνε κανονικά κρέας και κοτόπουλο. δεν με πειράζει. ίσως δεν έπρεπε καν να σχολιάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Καλά έκανες και σχολίασες!
      Καλό είναι να εκφράζουμε πάντα αυτά που νιώθουμε (όταν δεν τα εκφράζουμε μπορεί πολύ εύκολα να οδηγηθούμε σε υπερφαγικά επεισόδια πχ... γενικά μιλώντας).
      Καταλαβαίνω ότι για έναν χορτοφάγο είναι "κάπως" η παραπάνω συζήτηση. Γι' αυτό και αισθάνθηκα την ανάγκη να ζητήσω συγνώμη.

      Να είμαστε όλοι καλά!
      :-)

      Διαγραφή