Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2015

1 χρόνο μαζί! (+φωτογραφίες) :-p

Πολυ-αγαπημένο μου Ημερολόγιο γειά σου!

Σαν σήμερα πριν 1 χρόνο, ξεκινήσαμε την κοινή μας πορεία!
10 Σεπτεμβρίου 2014.
Την θυμάμαι εκείνη την ημέρα! Είχα ήδη ξεκινήσει την ποιοτική μου διατροφή (από την 1η Αυγούστου) και είχα χάσει μέχρι τότε 11,1 kg. Αισθανόμουν ότι χρειαζόμουν κάτι να με συντροφεύσει στην πορεία που είχα αρχίσει, αλλά και να με βοηθήσει να συνειδητοποιώ τί τρώω κάθε φορά. Και ήρθες εσύ!
Η αρχή μας... http://diatrofis-imerologio.blogspot.gr/2014/09/blog-post.html !

10 Σεπτεμβρίου 2015. 1 χρόνος μετά.
Υπέροχος, δημιουργικός χρόνος, που με την πολύτιμη βοήθειά σου μου δίδαξε πολλά!
Με βοήθησες να μην τσιμπολογάω κάθε τρεις και λίγο (αφού θα χρειαζόταν να το φωτογραφίσω), να εντοπίζω την συναισθηματική μου πείνα, ν' ανακαλύπτω ποιές τροφές μου κάνουν καλό και ποιές όχι, ποιές είναι οι σωστές ποσότητες φαγητού για μένα, και πολλά άλλα!

Σ' ευχαριστώ πραγματικά πολύ!

(Φτιαγμένο με ξηρούς καρπούς -αμύγδαλα, φυστίκια αράπικα, φυστίκια Αιγίνης, ηλιόσπορους και κολοκυθόσπορους-
τους οποίους λατρεύω!)


Μετά από 1 χρόνο, πιστεύω ήρθε η ώρα να γνωριστούμε λίγο καλύτερα...



Με λένε Ελένη και είμαι 26 χρονών (άρχισα την ποιοτική μου διατροφή στα 25).

Είχα θέματα με το βάρος μου από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Ήμουν υπέρβαρη στο δημοτικό, παχύσαρκη στο γυμνάσιο και νοσηρά παχύσαρκη στο λύκειο. Αυτό συνεχίστηκε μέχρι και τα 25 μου που ξεκίνησα αυτήν εδώ την όμορφη πορεία. (Από το λύκειο μέχρι τα 25, υπήρξαν κάποιες μικρές περίοδοι όπου από νοσηρά παχύσαρκη έγινα απλώς παχύσαρκη, αλλά αυτό έγινε με καταστροφικές δίαιτες, και όπως ήταν αναμενόμενο, πήρα πίσω περισσότερα από τα κιλά που είχα χάσει.)

Τον λόγο για τον οποίο πήρα τόσα πολλά κιλά στον έχω εξηγήσει εδώ...

Σου είχα υποσχεθεί να σου δείξω φωτογραφίες μου σήμερα. Τηρώ πάντα τον λόγο μου!

Εδώ είμαι το καλοκαίρι του 2013,...



...εδώ (πάλι καλοκαίρι του 2013) με απαθανάτισε ο φωτογραφικός φακός να τρώω ένα από τα άπειρα κομμάτια γαλακτομπούρεκο που έχω φάει στην ζωή μου!



Και εδώ είμαι το καλοκαίρι του 2014 (2 εβδομάδες πριν ξεκινήσω την ποιοτική μου διατροφή)...



Χθες (09/09/2015) φωτογραφήθηκα.
Το αποτέλεσμα, λοιπόν, της αντιμετώπισης της συναισθηματικής υπερφαγίας και της υιοθέτησης μιας ποιοτικής διατροφής και άσκησης τον τελευταίο (περίπου) 1 χρόνο ήταν...

...(με την ίδια μπλούζα που φορούσα πέρυσι)...



...(και εδώ με μια καινούρια)...



Είμαι πραγματικά πολύ ευγνώμων που κατάφερα ν' αλλάξω οπτική γωνία, ν' αντιμετωπίσω την συναισθηματική μου υπερφαγία, να καταλάβω πόσο ευλογημένες είναι η ποιοτική διατροφή και η άσκηση και να τις υιοθετήσω!
Πάνω απ' όλα όμως, είμαι ευγνώμων και περήφανη για ένα πράγμα, το δυσκολότερο απ' όλα:
που κατάφερα ν' αγαπήσω τον εαυτό μου!

Μαζί με το γαλακτομπούρεκο της φωτογραφίας του 2013 (αλλά και μαζί με όλες τις άχρηστες, επικίνδυνες και παχυντικές τροφές που καταβρόχθιζα όλα τα προηγούμενα χρόνια), έχω καταπιεί και τόνους αυτο-απόρριψης. Θεωρούσα ότι ήμουν άχρηστη, αργόστροφη, ότι δεν αξίζω τίποτα, και άλλα "χαριτωμένα". Ευτυχώς όλα αυτά είναι πλέον παρελθόν!

Η αγάπη για τον εαυτό μας (όχι στο επίπεδο του εγωισμού, αλλά στο επίπεδο της πραγματικής αγάπης και φροντίδας για τον εαυτό μας) είναι κάτι που χρειάζεται να υιοθετήσουμε όλοι στην ζωή μας! Πραγματικά το εύχομαι για όλους μας!


Σήμερα, ένεκα της ημέρας, πήγα να κάνω λιπομέτρηση. Είχα ξανακάνει λιπομέτρηση 1 φορά, και συγκεκριμένα πριν ακριβώς 9 μήνες (στις 10/12/2014).

Τ' αποτελέσματα ήταν αυτά (στην πρώτη στήλη του Δεκεμβρίου του '14, και στην δεύτερη τα σημερινά)...


10/12/2014
Βάρος: 104 kg
Ποσοστό λίπους: 45,1 %
Λίπος: 46,9 kg
Μύες: 57,1 kg
Ποσοστό νερού: 39,3 %

10/09/2015
Βάρος: 77,4 kg
Ποσοστό λίπους: 30,7 %
Λίπος: 23,8 kg
Μύες: 53,6 kg
Ποσοστό νερού: 49,2 %

Αν και γνωρίζω ότι δεν υπάρχει απόλυτη ακρίβεια σε μία λιπομέτρηση,
πιστεύω ότι σε γενικές γραμμές πάμε πολύ καλά!


Θέλω να ευχαριστήσω ειλικρινά όλους εσάς (στο blog αλλά και εκτός) που με τα θετικά σας λόγια μου δίνετε πολλή δύναμη για να συνεχίσω, αλλά και εσάς που μου δίνετε τις πολύτιμες συμβουλές σας! Με βοηθάτε πολύ!

Θα χαρώ ν' ακούσω τα σχόλια, τις συμβουλές, αλλά και τυχόν απορίες σας!
Τα σχόλια στο blog είναι ελεύθερα για όλους.
To twitter μου είναι: DiatrofisDiary .
(Facebook μπορεί να φτιάξω αργότερα.)

Να είμαστε όλοι καλά, πάντα υγιείς και αισιόδοξοι,
ν' αγαπάμε πολύ τους εαυτούς μας,
και να πετυχαίνουμε πάντα τους στόχους μας!

:-D

32 σχόλια:

  1. Μπράβο Ελένη!!! Είσαι όμορφη και πολύ γλυκιά. Έχει αλλάξει και το βλέμμα σου να ξέρεις!

    Υ/Γ Μπαίνω κάθε μέρα εδώ για να παίρνω κουράγιο..

    Ελένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ελένη!
      Σ' ευχαριστώ πραγματικά πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Όντως έχει αλλάξει το βλέμμα μου! Πολύ σωστή παρατήρηση!
      Ουσιαστικά, όλα αυτά τα χρόνια που βίωνα την συναισθηματική υπερφαγία, δεν ήμουν ο εαυτός μου. Ήμουν εθισμένη με το -κακής ποιότητας- φαγητό. Και όπως όλοι οι άνθρωποι που είναι εθισμένοι σε κάτι, το βλέμμα μου δεν ήταν "καθαρό" (όπως είναι των ανθρώπων που δεν έχουν εθισμό και αγαπάνε τον εαυτό τους). Ευτυχώς πλέον είμαι νηφάλια από την καταστροφική συναισθηματική υπερφαγία!

      Χαίρομαι πολύ που μπαίνεις στο Ημερολόγιο! Μου δίνεις δύναμη!
      Τώρα, αν μπορώ να ρωτήσω, σε τί φάση βρίσκεσαι σχετικά με την διατροφή και την ψυχολογία σου;
      Ελπίζω να είσαι καλά!

      :-)

      Διαγραφή
  2. Εισαι τελεια, πανεμορφη και πολυ γλυκια!
    Σε παρακολουθω απο τοτε που ποσταρες το blog σου σε αλλο site σχετικο με διαιτες, και τα συγχαρητηρια που σου αξιζουν ειναι πολλα! Εισαι ζωντανο παραδειγμα θελησης!
    Στον ιδιο αγωνα βρισκομουν κι εγω τοτε, ο οποιος σιγα σιγα ολοκληρωνεται, εχοντας χασει 30 κιλα το τελευταιο 6μηνο.
    Σε διαωαζς καθε πρωι γιατι
    1) μου δινεις ομορφες ιδεες,
    2) με βοηθας στη συντηρηση μου και
    3) ΜΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΤΗ ΜΕΡΑ!!!

    Να εισαι παντα καλα! Καλη συνεχεια και τις καλυτερες ευχες μου για την καινουρια σου υγειινη ζωη !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!

      Δεν φαντάζεσαι ειλικρινά πόση δύναμη και θετική ενέργεια μου έδωσε το μήνυμά σου! Σ' ευχαριστώ πραγματικά πολύ!!

      Πολλά-πολλά μπράβο για το μεγάλο σου κατόρθωμα! Να το χαίρεσαι για πάντα! Αν μπορώ να ρωτήσω, ακολουθείς και εσύ μια ποιοτική διατροφή προσαρμοσμένη στα μέτρα σου;

      Χαίρομαι πολύ που επισκέπτεσαι το Ημερολόγιο! Μου δίνεις δύναμη!
      Να είσαι καλά και να πετυχαίνεις όλους τους στόχους σου!

      :-)

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια κοπέλα μου.. θεαματικά αποτελέσματα!! Όμορφη μέσα και έξω! Σε παρακολουθώ και εγώ από την αρχή (mpumpuki) & πολύ χαίρομαι για σένα. Καλή συνέχεια στη νέα σου ζωή.. πάντα με χαμόγελο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Mpumpuki!

      Σ' ευχαριστώ πραγματικά πολύ για το μήνυμά σου!
      Μου δίνεις δύναμη και θετική ενέργεια!
      Εύχομαι και σε σένα ό,τι καλύτερο! Να είσαι πάντα καλά!

      Μακάρι το χαμόγελο να είναι στην ζωή όλων μας!

      :-)

      Διαγραφή
  4. mpravo eleni, kai egw se parakolouthw kairo kai xairomaipolu gia sena! eisai empneusi!

    Efi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Έφη!

      Σ' ευχαριστώ πραγματικά για το μήνυμά σου!
      Χαίρομαι πολύ που με παρακολουθείς! Μου δίνεις δύναμη!
      Να είσαι καλά και να πετυχαίνεις όλους τους στόχους σου!

      :-)

      Διαγραφή
    2. kai se sena euxomai ba petuxeis ton teliko sou stoxo! kali sunexeia!

      efi, baklavadaki kai sumpatriwtissa an exw katalavei kala!

      Διαγραφή
    3. Αααα! Εσύ είσαι το μπακλαβαδάκι που όποτε έβλεπα το νικ σου μου έτρεχαν τα σάλια!! :-p
      Σ' ευχαριστώ πολύ!
      Αν κρίνω από την κατάληξη του νικ σου (baklavad-AKI), τότε σίγουρα είμαστε συμπατριώτισες!
      :-D

      Διαγραφή
  5. Μ-Π-Ρ-Α-Β-Ο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΗΡΩΑΣ ΕΙΣΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    στασα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Στάσα!

      Σ' ευχαριστώ πολύ!!
      Νταξ, δεν είμαι και ήρωας! :-D
      Απλά κατάφερα να με αγαπήσω!
      Εύχομαι και εσύ και όλοι μας ν' αγαπήσουμε τους εαυτούς μας (δεν θα βαρεθώ να το λέω)!
      Να είσαι καλά!

      :-)

      Διαγραφή
  6. μα τι κουκλα εισαι εσύ!!!!πανέμορφη!κατερίνα λάρισα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κατερίνα!

      Ωωωω, θα με κάνεις να κοκκινίσω!! :-D
      Σ' ευχαριστώ πραγματικά για το μήνυμά σου!
      Εύχομαι να είσαι καλά και να πετυχαίνεις πάντα τους στόχους σου!

      :-)

      Διαγραφή
  7. συγχαρητήρια Ελένη! ήσουν κ είσαι πολύ όμορφη και γλυκιά. αυτό με τους ξηρούς καρπούς φοβερό, έργο τέχνης, θα το κατεβάσω να το έχω ώστε να θυμάμαι πάντα την αξία των ξηροκάρπιων και οτι τελικά είναι μία από τις καλύτερες κ πιο νόστιμες πηγές ενέργειας.
    για την απώλεια βάρους αλλά και την όλη συνειδητοποίηση κ αλλαγή μέσα κ έξω, σου έχω ξαναγράψει τι πιστεύω, ξέρεις τον θαυμασμό κ την εκτίμηση μου για όλο αυτό που έχεις καταφέρει και φυσικά μου έδωσαν πολύ θάρρος τα λόγια σου,για το πόσο χρήσιμα ήταν τα πισωγυρίσματα για να βρεις τον σωστό δρόμο.
    σου εύχομαι να κάνεις κ άλλα όνειρά σου πραγματικότητα.
    Μαντάμ Σου Σου- Ιωάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ιωάννα! (By the way, μ' αρέσει πολύ τ' όνομά σου!)

      Όντως, τα ξηροκάρπια είναι όλα τα λεφτά!
      Τόσο τους λιγουρευόμουν τους σπόρους καθώς έφτιαχνα την επετειακή φωτογραφία, που για πρωινό σήμερα τους έφαγα όλους αυτούς της φωτογραφίας! (μετά την φωτογράφιση τους είχα φυλάξει σ' ένα σακουλάκι) Όταν έφτιαχνα την φωτογραφία δεν μπορούσα να τους φάω, γιατί τότε έπρεπε να μείνω νηστική για 3 ώρες ώστε να βγουν σωστά τ' αποτελέσματα στην λιπομέτρηση!

      Σ' ευχαριστώ ειλικρινά για τα πολύ θετικά σου λόγια!
      Όσον αφορά τα πισωγυρίσματα, βλέποντάς το από την σημερινή μου σκοπιά, όχι μόνο ήταν χρήσιμα... ήταν και πραγματικά απαραίτητα για να έχω αυτήν την εξέλιξη σήμερα!

      Εύχομαι να πετύχεις πολύ σύντομα τους στόχους σου και να σε αγαπάς!

      :-)

      Διαγραφή
  8. α και επίσης για τα κιλά που έχεις χάσει δεν μου φαίνεται να έχεις κ την τεράστια χαλάρωση που έλεγες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νταξ, δεν είναι και τεράστια!
      Πάντως πλέον έχω συμφωλιωθεί πολύ μαζί της!
      Κάποιες φορές την βρίσκω και χαριτωμένη!
      Καλό είναι να μας αγαπάμε ακριβώς όπως είμαστε! Χωρίς όρους και προϋποθέσεις!
      ;-)

      Διαγραφή
  9. Μπράβο σου!!!!!!Τα κατάφερες!!!!! λάμπει το πρόσωπο σου!!΄Πρώτα άλλαξες εσωτερικά όμως,αυτό είναι το μήνυμα σου..!Εύχομαι να τα καταφέρω όπως εσύ...!!Προσπαθώ να με κ μετά να χάσω 20κιλά.
    Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. *Προσπαθώ να με αγαπήσω!

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα Κατερίνα!

      Σ' ευχαριστώ πολύ για το μήνυμά σου! Μου δίνεις δύναμη και θετική ενέργεια!!

      Πολύ σωστά γράφεις, η ουσία βρίσκεται στην εσωτερική αλλαγή! Το πρόβλημα της παχυσαρκίας είναι πολύ βαθύτερο από το "έφαγα 1 ταψί γαλακτομπούρεκο". Χρειάζεται να συνειδητοποιήσουμε την συναισθηματική υπερφαγία και να την αντιμετωπίσουμε. Πάνω απ' όλα όμως, είναι το να μας αγαπήσουμε!

      Σου εύχομαι να το καταφέρεις αυτό πολύ σύντομα! Να σε αγαπήσεις βαθιά και ολοκληρωτικά! Και τα 20 παραπανίσια κιλά θα γίνουν πολύ γρήγορα παρελθόν!
      Κάνε στον εαυτό σου το δώρο της ποιοτικής διατροφής, γιατί πραγματικά αξίζεις μόνο τις καλύτερες τροφές!

      Να είσαι καλά και να πετυχαίνεις όλους τους στόχους σου!

      :-)

      Διαγραφή
    3. Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου!Μακάρι να τα καταφέρω...
      κατερίνα

      Διαγραφή
  10. Από τα γραπτά σου φαινόταν ότι είσαι μια πολύ γλυκειά, αξιαγάπητη (και πονεμένη) κοπέλα.
    Το χαμόγελό σου με ή χωρίς περιττά κιλά το επιβεβαιώνει.
    Η ζωή πάντα θα έχει αναποδιές και θα δημιουργεί δυσάρεστα συναισθήματα. Ποτέ πια ξανά μην τα εκτονώσεις στο φαγητό ή σε κάποια άλλη αυτοκαταστροφική συνήθεια.
    Όλοι κάπου πλεονεκτούμε και κάπου μειονεκτούμε. Και λάθη κάνουμε. Και των άλλων η συμπεριφορά μας πληγώνει. Αυτοί είμαστε οι άνθρωποι.
    Όμως όλοι μας έχουμε κάποιο φως μέσα μας. Κάποιων είναι κρυμμένο και δεν φωτίζει καθόλου. Εσένα είναι λαμπερό, δυνατό, αναβλύζει από μέσα σου αλλά είναι και φοβισμένο.
    Σε αντίξοες καταστάσεις εστίασε σε αυτό ακριβώς το φως, παραμέρισε την μαυρίλα και συνέχισε.
    Με ή χωρίς περιττά κιλά, οι γονείς σου πρέπει να είναι περήφανοι, να καμαρώνουν και να λιώνουν από χαρά για την κοπελάρα τους.

    Τάσος67

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Τάσο!

      Όταν διάβασα το μήνυμά σου, ένα τεράστιο χαμόγελο καρφώθηκε στο πρόσωπό μου! Και έμεινε εκεί για τόση πολύ ώρα, που οι μύες στα μάγουλά μου άρχισαν να πονάνε!
      Διαβάζοντάς το, αισθάνθηκα σαν να έκανα ψυχοθεραπεία! Με έχεις καταλάβει πλήρως και μου έδωσες ακριβώς τις συμβουλές που χρειάζομαι! (Έχεις σκεφτεί ν' ασχοληθείς με την ψυχολογία; Θα βοηθούσες πολλούς ανθρώπους!)

      Θέλω να σ' ευχαριστήσω πάρα πολύ, γιατί εδώ και αρκετό καιρό με βοηθάς με τις συμβουλές σου, μου λύνεις αρκετές απορίες, με καθησυχάζεις, και γενικά κάνεις την πορεία μου πιο ομαλή. Επίσης, το αξιοθαύμαστο κατόρθωμά σου -η τόσο μεγάλη απώλεια βάρους και η διατήρησή της- πάντα αποτελούσε παράδειγμα για μένα!
      Σ' ευχαριστώ και για τα θετικά σου λόγια!

      Να είσαι πάντα καλά!

      :-)

      Διαγραφή
  11. Κοριτσάκι μου σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου, να μείνεις όπως είσαι. Να καταφέρεις να κρατηθείς μακριά απ’ τους πειρασμούς. Ξέρεις, το δύσκολο στην διαδρομή μιας απώλειας κιλών είναι η διατήρησή του επιθυμητού βάρους. Θέλω να πιστεύω πως θα είσαι από εκείνες τις λιγοστές εξαιρέσεις που το κατάφεραν και διατηρούνται έτσι για χρόνια. Εύχομαι ο τρόπος που «βλέπεις» το φαγητό πλέον, να σε ακολουθεί πάντα.

    Μπράβο σου για το όμορφο αποτέλεσμα!
    (Είμαι η Μαρία. απ’ το φόρουμ)! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία!

      Ειλικρινά σ' ευχαριστώ πολύ για το μήνυμά σου!
      Μου δίνεις πολλή δύναμη!

      Έχεις δίκιο ότι η διατήρηση του επιθυμητού βάρους είναι πιο δύσκολη. Κι αυτό γιατί τότε πραγματικά φαίνεται αν στην πορεία της απώλειας των κιλών μας έχουμε δουλέψει με τον εαυτό μας. Τότε φαίνεται αν πραγματικά έχουμε νικήσει την συναισθηματική υπερφαγία και αν έχουμε αποκτήσει μια φυσιολογική σχέση με το φαγητό, ελευθερωμένοι από τον εθισμό των καταστροφικών και επικίνδυνων τροφών.

      Επειδή τα έχω δουλέψει (και τα δουλεύω ακόμη) όλα αυτά, είμαι πολύ αισιόδοξη για το διάστημα της διατήρησης! Έχω περάσει με επιτυχία (πιστεύω) και τα πρώτα τεστ (έμεινα για κάποιες συνεχόμενες εβδομάδες στάσιμη, αρκετές εβδομάδες έχω δει την ένδειξη της ζυγαριάς να έχει αυξηθεί από την εκάστοτε προηγούμενη βδομάδα, κλπ) και δεν άλλαξα καθόλου την διατροφή μου. Μάλιστα, δεν μου πέρασε καθόλου απ' το μυαλό να φάω κάτι μη-ποιοτικό με το πρόσχημα "αφού δεν χάνω που δεν χάνω...".

      Πάντα να είμαστε αισιόδοξοι και πάντα θα συμβαίνουν όμορφα πράγματα στο τέλος!

      Πραγματικά μπράβο σου και για την δική σου πολύ πετυχημένη πορεία! Εύχομαι πολύ σύντομα να φτάσεις στο φυσιολογικό σου βάρος, να πετυχαίνεις πάντα τους στόχους σου, να είσαι καλά, και πάντα μα πάντα να σε αγαπάς!!

      ;-)

      Διαγραφή
  12. Μπράβο σου, κοπελάρα μου! Μπράβο!
    Σου σφίγγω το χέρι!
    Λένε οι άνθρωποι που έχουν απεμπλακεί από εθισμούς δύσκολους, όπως του αλκοόλ ή των ναρκωτικών, ότι ο εθισμός στο φαγητό είναι ο δυσκολότερος όλων, καθώς κάμποσες φορές κάθε μέρα μπαίνει μπροστά στον εθισμένο ένα πιάτο φαγητό (δυσκολία που δεν αντιμετωπίζει ο εθισμένος στο αλκοόλ, για παράδειγμα).
    Αφού πέτυχες εδώ, λοιπόν, δεν μπορώ να φανταστώ στόχο που θα τον βάλεις και δεν θα τον πετύχεις!
    Συγχαρητήρια. Να σε χαίρονται όσοι σε αγαπούν και να τους χαίρεσαι κι εσύ.
    Σ' έχω για παράδειγμα. Να είσαι καλά!
    Βάσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Βάσω!

      Δεν φαντάζεσαι πόση δύναμη μου έδωσε το μήνυμά σου!
      Με γέμισες θετική ενέργεια!
      Σ' ευχαριστώ πραγματικά πολύ!!

      Έχεις δίκιο! Ο εθισμός στο φαγητό έχει ιδιαίτερη δυσκολία!
      Και όχι μόνο επειδή βλέπουμε παντού γύρω μας το αντικείμενο του εθισμού μας (σε φούρνους, σούπερ-μάρκετ, σουβλατζίδικα, ζαχαροπλαστεία, κλπ). Είναι και επειδή πάντα θα έχουμε κάποιους συγγενείς, φίλους ή συναδέλφους που θα μας προσφέρουν το αντικείμενο του εθισμού μας και θα επιμένουν να το φάμε. Πχ θα μας κερνάνε κάποιο γλυκό (σε γιορτές ή σε κάποια επίσκεψη σε σπίτι) και θα μας λένε "Μικρό είναι! Δοκίμασε!", "Δεν θα παχύνεις ντε μ' ένα κομμάτι!". Ή θα θέλουν να πηγαίνουμε σε σουβλατζίδικα ή πιτσαρίες και θα λένε "Τί θα πάθεις αν φας 1 σουβλάκι; Είσαι υπερβολική.".
      Αυτό δεν το έχουν όσοι είναι εθισμένοι στο αλκοόλ, στο τσιγάρο ή στα ναρκωτικά.

      Πάντως, όση δυσκολία κι αν έχει ο εθισμός στο φαγητό, αν καταφέρουμε ν' αντιμετωπίσουμε την πηγή του εθισμού (συναισθηματική υπερφαγία), τότε πραγματικά δεν θα μας κάνει αίσθηση τίποτα! Ούτε καταπίεση θα νιώθουμε, ούτε τίποτα! Πχ περνάω από φούρνους, ζαχαροπλαστεία, ή τα ράφια με τις σοκολάτες στο σούπερ και με αφήνουν παγερά αδιάφορη! Έχουμε γλυκά στο σπίτι, βλέπω να τα τρώνε μπροστά μου, και η μόνη σκέψη που κάνω είναι "Μα πώς τα τρώνε; Δεν τους χαλάνε μετά (όπως κάνουν σε μένα τα γλυκά πια);". Πρόσφατα μάλιστα βρήκα μια σοκολάτα σ' ένα ντουλάπι, που μου την είχε χαρίσει μια φίλη εδώ και αρκετούς μήνες. Έχει λήξει και είναι άθικτη! Το διανοείσαι; Που σοκολάτα δεν επιβίωνε μέσα στο σπίτι παλαιότερα πάνω από 5 λεπτα! :-p

      Να είσαι πάντα καλά, να πετυχαίνεις όλους τους στόχους σου και να σε αγαπάς πολύ-πολύ!

      :-)

      Διαγραφή
  13. Μπράβο! !!!!!!θεαματική η αλλαγή σου.πετυχες τον στόχο σου χάνοντας όχι μόνο κιλά αλλά αλλάζοντας διατροφικές συνήθειες. Νομίζω ότι κόβοντας το λευκό αλεύρι και τα παράγωγά του πέτυχες το 50%της προσπάθειας σου. Και πάλι συγχαρητήρια .Όταν πάντως φτάσεις τον τελικό σου στόχο δείξε μας αν θες φωτογραφίες. ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!

      Σ' ευχαριστώ πραγματικά πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Μου δίνεις δύναμη!

      Έχεις απόλυτο δίκιο για την τεράστια σημασία που έχει να ελευθερωθούμε από το άκρως καταστροφικό άσπρο αλεύρι και τα παράγωγά του!

      Αν χάσουμε μόνο τα κιλά χωρίς ν' αλλάξουμε για πάντα διατροφικές συνήθειες προς το καλύτερο, είναι σίγουρο ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα θα πάρουμε πίσω όχι μόνο τα κιλά που χάσαμε, αλλά πιθανόν και πολύ περισσότερα.

      Όταν με το καλό φτάσω τον τελικό μου στόχο, (ο οποίος δεν είναι συγκεκριμένος, όπου σταματήσει η ζυγαριά, σταμάτησε. Θα το αποδεχτώ σαν το φυσιολογικό μου βάρος.) θα δείξω κι άλλες φωτογραφίες! (Να 'μαστε καλά!)

      Σου εύχομαι τα καλύτερα!

      :-)

      Διαγραφή
  14. Το κορίτσι μας το όμορφο!!
    Φτου σου κοπελάρα μου!!
    Σωστή μαχήτρια!!
    maruli
    Το

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρουλένια μου γλυκειά, καλησπέρα!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Όπως πάντα, μου δίνεις πολλή δύναμη!
      Να είσαι καλά και να πετύχεις ό,τι μα ό,τι θελήσεις!
      ;-)

      Διαγραφή