Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2015

Καλησπέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Σήμερα έφαγα...

πρωί -> 1 πιάτο γιαούρτι (αγελαδινό 2%), 3 απίδια (αλεσμένα στο μούλτι), 1 κ.σ. μέλι, 1 χούφτα ηλιόσπορους, 1 χούφτα κολοκυθόσπορους.


νωρίς το μεσημέρι -> 1 πιάτο με: αγγούρι, ντομάτα, μαρούλι, κρεμμύδι και κομμάτια στήθος κοτόπουλο ψητό, 1 μπωλάκι σως με γιαούρτι.


αργά το μεσημέρι -> 1 ροδάκινο.


νωρίς το απόγευμα -> 1 ροδάκινο, 1 χουρμά αποξηραμένο, 2 χούφτες φυστίκια αράπικα.



νωρίς το βράδυ -> 1 πιάτο γιαούρτι, 1,5 κ.σ. μέλι, 1 χούφτα ηλιόσπορους, 1 χούφτα κολοκυθόσπορους.


αργά το βράδυ -> 1 ροδάκινο, 1,5 χούφτα φυστίκια αράπικα, 5 χουρμάδες αποξηραμένους.





Σήμερα έφαγα πολύ. Πραγματικά πολύ.
Χωρίς να έχω ιδιαίτερες ενεργειακές ανάγκες μέσα στην μέρα.
Δεν έχω καταλήξει πού οφειλόταν αυτή η αυξημένη μου όρεξη.
Το ευχάριστο είναι ότι δεν έφαγα καθόλου -αλλά και δεν μου πέρασε καν απ' το μυαλό να φάω- άχρηστα και επικίνδυνα τρόφιμα. Ήταν όλα τους θρεπτικά!

Αν υπολόγιζα τις θερμίδες που πήρα σήμερα, σίγουρα θα μ' έπιανε κατάθλιψη!
Ευτυχώς όμως δεν τις υπολογίζω!! :-D

(Δεν είναι λίγο σπαστικό να μου αυξάνεται πολύ η όρεξη -και να τρώω και πολύ- 1 μέρα πριν το εβδομαδιαίο ζύγισμα; :-p )

Όπως και να 'χει, ό,τι έγινε, έγινε! Σίγουρα δεν πείνασα, δεν στερήθηκα και δεν καταπιέστηκα μέσα στην μέρα! Αντιθέτως, τα 'φχαριστήθηκα όλα πραγματικά!

Είμαι περίεργη να δω πώς θα είναι η όρεξή μου αύριο...

Καληνύχτα!

Σαν σήμερα, πέρυσι είχα φάει... Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014 .

:-)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου