Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

Εβδομάδα 55η

Καλημέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Οι εβδομάδες που είμαστε μαζί έγιναν αισίως 55!
Όπως σου είχα πει και την προηγούμενη εβδομάδα ( Απώλεια βάρους - εβδομάδα 54η ), επειδή δεν έχω πρόσβαση στην ζυγαριά μου (και επειδή δεν έχει νόημα να ζυγιστώ με κάποια άλλη, γιατί δεν θα δείξει την πραγματική μεταβολή του βάρους μου), δεν θα πραγματοποιήσω ζύγισμα γι' αυτήν την εβδομάδα.
Θα ξαναζυγιστώ την Πέμπτη 8 Οκτωβρίου (να 'μαστε καλά), που θα ξαναέχω πρόσβαση στην ζυγαριά μου.

Να είμαι ειλικρινής, νιώθω κάπως απελευθερωμένη αυτήν την εβδομάδα που δεν ζυγίστηκα. Ευτυχώς εδώ και καιρό δεν δίνω ιδιαίτερη βαρύτητα στις ενδείξεις της ούτως ή άλλως, αλλά και πάλι, αυτοί οι ασήμαντοι αριθμοί που φαίνονται στην οθόνη της ζυγαριάς, μπορούν να μας καταπιέσουν ή να μας στεναχωρήσουν (έστω και για λίγο), όσο συνειδητοποιημένοι κι αν είμαστε.

Το καλύτερο θα ήταν να κάνω λιπομέτρηση κάθε εβδομάδα... θα έδειχνε με καλύτερη ακρίβεια την πορεία μου. Όμως δεν νομίζω ότι θ' άξιζε όλα αυτά τα έξοδα (γιατί η λιπομέτρηση δεν είναι δωρεάν). Έτσι καθιέρωσα το εβδομαδιαίο ζύγισμα στην ζυγαριά.

Να είμαστε όλοι καλά, πάντα αισιόδοξοι, και να μας αγαπάμε πολύ-πολύ!
(Και να μην δίνουμε και ιδιαίτερη σημασία στις ζυγαριές μας!)
;-)

:-)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου