Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015

Απώλεια βάρους - εβδομάδα 54η

Καλησπέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Επειδή αύριο δεν θα έχω πρόσβαση στην ζυγαριά μου, πραγματοποίησα σήμερα το εβδομαδιαίο μου ζύγισμα. Παρόλο που αυτές τις μέρες έφαγα αρκετά, είδα με έκπληξη ότι η φίλη ζυγαριά έδειξε λιγότερο από την προηγούμενη εβδομάδα! Συγκεκριμένα, με έδειξε 76,0 kg, δηλαδή -0,3 kg από την περασμένη Τετάρτη!

Είμαι πολύ ευγνώμων για την πορεία που ακολουθώ, και κυρίως, για την ποιοτική διατροφή που έχω και που μου φτιάχνει την διάθεση! Λίγο χρειάζεται να βρω τις ισορροπίες μου σχετικά με τις ποσότητες που τρώω (να καταλάβω αν όντως ο οργανισμός μου έχει αυτές τις αυξημένες ανάγκες οργανικά ή αν κρύβεται κάποια συναισθηματική πείνα από πίσω). Όπως και να 'χει, είμαι πολύ αισιόδοξη ότι πολύ σύντομα θα τις βρω τις ισορροπίες μου, και θα έχω φυσιολογική και υγιή σχέση με το φαγητό για πάντα!

Να είμαστε όλοι καλά και να πετυχαίνουμε πάντα τους στόχους μας!
Κυρίως, να μας αγαπάμε πολύ-πολύ! ;-)


(Ένα κλαδί της μικρής μου βουκαμβίλιας, με φόντο την φουντωτή μου λουίζα!)

 (Αριστερά η ρίγανή μου, και δεξιά η μαντζουράνα μου!)


Υ/Γ: Επειδή πρόσβαση στην ζυγαριά μου θα έχω ξανά στις 8/10, αφ' ενός δεν θα πραγματοποιήσω ζύγισμα για την 55η διατροφική εβδομάδα, και αφετέρου, για την 56η εβδομάδα θα ζυγιστώ την Πέμπτη 8 Οκτωβρίου.

:-) 
 

2 σχόλια:

  1. Μπράβο κορίτσι! Άντε και εις ανώτερα! Να φτάσεις στον στόχο σου και να διατηρηθείς εκεί!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Εύα!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για την όμορφη ευχή σου! Μακάρι!
      Να είσαι καλά και να πετυχαίνεις ό,τι επιθυμείς!
      :-)

      Διαγραφή