Τρίτη 25 Αυγούστου 2015

Δευτέρα 24 Αυγούστου 2015

Καλημέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Ευτυχώς αποκαταστάθηκε η βλάβη και από σήμερα έχω και πάλι φωτογραφίες!

Την Δευτέρα έφαγα...

8:00 -> 3 ροδάκινα.


11:50 -> 2 χούφτες ηλιόσπορους (ψημένους, ανάλατους).


15:45 -> 2 αγγούρια.


16:50 -> 8 κολοκύθια και 5 καρότα βραστά, 1 πιάτο γιαούρτι (όλα με αρκετό ωμό ελαιόλαδο).




21:50 -> 1 μπωλάκι γιαούρτι με μέλι.


Το μεσημέρι απόλαυσα πραγματικά το φαγητό που έφαγα καθώς το έτρωγα! Όμως έφαγα μαζί και πολύ ωμό ελαιόλαδο και μου άφησε στο τέλος μια "κάψα" στο στόμα. Θα προσπαθήσω άλλη φορά να βάζω πιο λογικές ποσότητες λαδιού. Πάντως το γεύμα μου αυτό με χόρτασε πλήρως και για πολλές ώρες!
Το βράδυ, δεν ήταν ακριβώς και η πρώτη μου επιλογή να φάω πάλι γιαούρτι (αφού έφαγα πολύ στο μεσημεριανό), όμως πήγαμε σε μια καφετέρια-ζαχαροπλαστείο, και το γιαούρτι με το μέλι ήταν η μόνη επιλογή που μου άρεσε! Τελικά το ευχαριστήθηκα πολύ!

Να είμαστε όλοι καλά!

:-)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου