Τετάρτη 5 Αυγούστου 2015

Απώλεια βάρους - εβδομάδα 47η

Καλημέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Τετάρτη σήμερα, ημέρα του καθιερωμένου εβδομαδιαίου μου ζυγίσματος!

Η ζυγαριά έδειξε -0,2 kg από την προηγούμενη Τετάρτη,
δηλαδή είμαι 81,1 kg!

(Επίσης είμαι +0,4 kg από το Σάββατο που μας πέρασε...
http://diatrofis-imerologio.blogspot.gr/2015/08/1-538-kg.html ,
αλλά είναι αναμενόμενο, μιας και είμαι -επιτέλους!- στις "ιδιαίτερες" ημέρες του μήνα!)

Είμαι πολύ ικανοποιημένη από την πορεία που ακολουθώ!
Μαθαίνω κάθε μέρα καινούρια πράγματα για την διατροφή που είναι κατάλληλη για μένα,
και για το πώς λειτουργεί πλέον ο οργανισμός μου σε σχέση με το φαγητό.
Είναι ένα πολύ ενδιαφέρον ταξίδι, που εύχομαι σε όλους να το πραγματοποιήσουν!

Να είμαστε όλοι καλά!


(Ένας γλύκας γατούλης που βρήκαμε πριν λίγο καιρό παρατημένο σ' έναν δρόμο. Είναι 1 μηνός!
Αν κάποιος θα ήθελε να τον υιοθετήσει, ας μου στείλει ένα μήνυμα!)

:-)
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου