Τετάρτη 26 Αυγούστου 2015

Τρίτη 25 Αυγούστου 2015

Καλημέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Την Τρίτη έφαγα...

πρωί -> 2 ροδάκινα.


αργά το πρωί -> 4 σύκα.

 
μεσημέρι -> 1 πιάτο χωριάτικη σαλάτα, 1 πιάτο αρνίσιο συκώτι τηγανητό, (+ τον χυμό από 1 λεμόνι).



νωρίς το βράδυ -> 2 πιπεριές, 2 αγγούρια, 1 πιάτο κοτόπουλο βραστό.




Σήμερα έφαγα σχετικά λίγο. Δεν πεινούσα καθόλου. Και μάλιστα, παρατήρησα ότι από το μεσημέρι και μετά, δεν είχα όρεξη για κάτι "γλυκό" όπως φρούτο κλπ. Αυτά πιστεύω όφείλονται στο γεγονός ότι δεν ήμουν σε κίνηση μέσα στην ημέρα. Πέρασα τη μέρα κυρίως καθιστή ή ξαπλωμένη. Είναι ενδιαφέρον το πώς η όρεξή μου είναι ανάλογη των ημερήσιων ενεργειακών αναγκών μου!

Το μεσημέρι έφαγα αρνίσιο συκώτι τηγανητό (δεν το μαγείρεψα εγώ... αν το μαγείρευα θα το έκανα ψητό). Αρχικά, πριν το φάω, έβγαλα όλη την κρούστα με το αλεύρι και το τηγανισμένο λάδι, γιατί αν τα έτρωγα θα μου "χαλούσαν" την γεύση. Και μιας και το αρνίσιο συκώτι είναι μια τροφή γεμάτη σίδηρο, έφαγα μαζί και πράσινη πιπεριά στην χωριάτικη σαλάτα μου και ήπια παράλληλα και τον χυμό από 1 λεμόνι (ταιριάζει και γευστικά πολύ). Αυτό το έκανα γιατί η πιπεριά και το λεμόνι, είναι τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C, και βοηθούν πολύ τον οργανισμό ν' απορροφήσει τον σίδηρο που έχει το συκώτι.

Να έχουμε μια υπέροχη μέρα!

:-)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου