Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014

Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2014

Καλησπέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Σήμερα έφαγα...

πρωί -> 1 μπανάνα.


νωρίς το μεσημέρι -> 1 χούφτα αμύγδαλα.


μεσημέρι -> μισό πιάτο κομμάτια στήθος κοτόπουλο με καρότα και κολοκύθια, μισό πιάτο ρύζι, 2/3 του μπωλ χωριάτικη σαλάτα με: 2 ντομάτες, 2 αγγούρια, 1 κρεμμύδι.


απόγευμα -> 1 κομμάτι από το μίγμα με: μούσλι, μέλι, δαμάσκηνα και σταφίδες (αποξηραμένα), αμύγδαλα.


βράδυ -> μισό ρόδι.



Είμαι ειλικρινά χαρούμενη με την διατροφή μου σήμερα!
Το μεσημεριανό ήταν καταπληκτικό! Η γεύση του ήταν κλάσεις ανώτερη από τα φαγητά που μαγειρεύω μόνη μου. (Να 'ναι καλά το αδερφάκι μου! :-p )
Το απογευματινό μου ήταν επίσης πολύ νόστιμο και ήταν ένα πολύ καλής ποιότητας γλυκό με πολλά θρεπτικά συστατικά! Φτιάξαμε το μίγμα με την αδερφή μου για να δημιουργήσουμε τις δικές μας μπάρες δημητριακών!

Εύχομαι καλή εβδομάδα σε όλους!

Καληνύχτα!

:-)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου