Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

Καλησπέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Σήμερις έφαγα...

νωρίς το πρωί -> 1 μπωλ σαλάτα (με: μαρούλι, κόκκινη πιπεριά, σέλινο, μαϊντανό, λάδι και λεμόνι), 3 αυγά βραστά.



αργά το πρωί -> 2 πορτοκάλια.


αργά το μεσημέρι -> 2 αχλάδια, (μετά από λίγη ώρα: ) 1 σαλατάρα (με: ανάμικτα όσπρια και λαχανικά βραστά, μαρούλι, σέλινο, μαϊντανό, κρεμμύδι και σως από μουστάρδα, λάδι, ξύδι μπαλσάμικο και μέλι).



απόγευμα -> το μίγμα από 80 γρ αμύγδαλα ξεφλουδισμένα, 20 γρ καρύδα αποξηραμένη, 1 κ.σ. μέλι, κανέλα και γαρύφαλλο.


βράδυ -> 3 αυγά βραστά, 1 μεγάλο ρόδι, 170 γρ αμύγδαλα ξεφλουδισμένα.







Το βράδυ έκανα υπερφαγικό. Έτρωγα χωρίς να πεινάω και έφαγα όλα τ' αμύγδαλα που είχα αγοράσει. Παρόλο που είχα φουσκώσει και με πονούσαν τα σαγόνια μου απ' το μασούλημα, δεν μπορούσα να σταματήσω μέχρι να τελειώσουν όλα τ' αμύγδαλα. Προς το τέλος είχα αηδιάσει από την τόσο μεγάλη ποσότητα αμυγδάλων και μου 'ρθε να κάνω εμετό. Ευτυχώς δεν έκανα! Αυτό όμως που έκανα ήταν μια (ακόμη) κακοποίηση του στομαχιού μου.
Οι ενοχές τρώνε πόρτα, ευτυχώς. Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχω διάθεση να κάτσω ν' ασχοληθώ σοβαρά με την αιτία που μου τα δημιουργεί όλ' αυτά (την συναισθηματική πείνα).
Τέλος πάντων, παραμένω (με πολλή προσπάθεια) αισιόδοξη, και πιστεύω ότι όλο αυτό θα είναι περαστικό!

Να είμαστε όλοι καλά και να μην χάνουμε το κουράγιο μας!

:-)

Σαν σήμερα, πέρυσι είχα φάει... Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2014 .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου