Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

Καλησπέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Σήμερις έφαγα...

πρωί -> 2 αχλάδια, (μετά από μισή ώρα: ) 67 γρ αμύγδαλα (μουλιασμένα σε νερό όλη νύχτα) με 1 κ.σ. μέλι και κανέλα.



αργά το μεσημέρι -> 1 πιάτο μπρόκολο στον ατμό (με λάδι και λεμόνι), 3 αυγά βραστά.



απόγευμα -> 1 μεγάλο ρόδι.


βράδυ -> 100 γρ (!) αποξηραμένη ινδική καρύδα με 1 κ.σ. μέλι, κανέλα και γαρύφαλλο, 1 μεγάλο μήλο.




Δεν ξέρω αν έχετε νιώσει ποτέ "οργασμό" γεύσης, πάντως αυτό βίωσα εγώ σήμερα τρώγοντας το ζουμερό και τεραστιώδες ρόδι! Είχε απίστευτη γεύση!! Το ρόδι το έχω βάλει στην διατροφή μου εδώ και 1 χρόνο περίπου (τα προηγούμενα χρόνια της ζωής μου ζήτημα να το είχα δοκιμάσει 1-2 φορές... δεν ήξερα τί έχανα!). Μου αρέσει πολύ σαν φρούτο!

Το βράδυ είχα την φαεινή ιδέα να φάω 100 γρ ινδικής καρύδας με μέλι και μυρωδικά. Ήταν ωραία η γεύση, δεν λέω, αλλά μετά διάβασα πόσες θερμίδες και πόσα λιπαρά είχε αυτό που έφαγα! Και έπαθα ένα μικρούλι σοκ! Νόμιζα ότι η άγλυκη και μυρωδάτη καρύδα δίνει λίγη ενέργεια... το αντίθετο! Τα 100 γρ που έφαγα -μόνα τους, χωρίς να υπολογίσω το μέλι που έβαλα από πάνω- είχαν 660 θερμίδες και άπειρα λιπαρά! Καλό να μου κάνουν! :-D

Να είμαστε όλοι καλά! Καληνύχτα!

:-)

Σαν σήμερα, πέρυσι είχα φάει... Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2014 .


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου