Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2015

Γεια σου αγαπημένο Ημερολόγιο!

Σήμερα έφαγα...

αργά το πρωί -> μισό κιλό γιαούρτι, 1,5 κ.σ. μέλι.


αργά το μεσημέρι -> 1 πιάτο σαλάτα (με: αγγούρι, ντοματίνια, μαρούλι, ρόκα και σως με μέλι και ξύδι μπαλσάμικο), 1 λαβράκι, μισό πιάτο πουρές καρότου, λίγο κουνουπίδι ωμό και λίγη ρόκα.



απόγευμα -> 2 μπάρες, 150 γρ κάσιους.





βράδυ -> 2 ρόδια, (μετά από κάποια ώρα: ) 40 γρ σοκολάτα μαύρη (μόνο με 7% ζάχαρη), 100 γρ κάσιους.





Σήμερα έφαγα τις τελευταίες μπάρες που μου είχαν απομείνει και αγόρασα και 250 γρ κάσιους τα οποία τα έφαγα όλα σήμερα.
Πιστεύω ότι οι μπάρες δεν μου κάνουν καλό, γιατί δεν μπορώ να μείνω στη μία μόνο. Σκέφτομαι λοιπόν να μην ξαναγοράσω. Επίσης βλέπω ότι με ορισμένους ξηρούς καρπούς (που μου αρέσει πολύ η γεύση τους) παθαίνω το ίδιο αυτό το διάστημα: δεν μπορώ να σταματήσω αν δεν τελειώσει το σακουλάκι που έχω αγοράσει. Οπότε σκέφτομαι ν' αγοράζω ξηρούς καρπούς με τους οποίους είναι δύσκολο να ξεφύγω (όπως αμύγδαλα, ηλιόσπορους και κολοκυθόσπορους). Πέρα από αυτά, έχω δει ότι τελευταία ξεφεύγω και με το γιαούρτι. Και όχι μόνο ξεφεύγω, αλλά πιστεύω ότι τα γαλακτοκομικά δεν μου κάνουν τόσο καλό. Αυτό το έχω διαπιστώσει εδώ και καιρό, αλλά επειδή μου αρέσει η γεύση τους (κυρίως του γιαουρτιού), αλλά και επειδή ήταν μια καλή πηγή πρωτείνης, δεν τα είχα κόψει από την διατροφή μου. Τώρα που βλέπω ότι ξεφεύγω, σκέφτομαι να τα ελαττώσω αρκετά.
Αυτές τις αλλαγές σκοπεύω να κάνω, χωρίς άγχος όμως, και χωρίς καταπίεση! Αν το καταφέρω, το κατάφερα!

Να έχουμε μια υπέροχη εβδομάδα!

:-)

Σαν σήμερα, πέρυσι είχα φάει... Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014 .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου