Κυριακή 26 Απριλίου 2015

Σάββατο 25 Απριλίου 2015

Καλημέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Αυτά που έφαγα χθες ήταν...

πρωί -> 1 πιάτο γιαούρτι, 1 κ.σ. μέλι, 1 κ.σ. σταφίδες, 2 κ.σ. βρώμη.


νωρίς το μεσημέρι -> 1 μπωλάκι γιαούρτι, 1 κ.σ. μέλι, λίγα καρύδια.


μεσημέρι -> 1 μελεκούνι.


απόγευμα -> 1 πιατάκι αγκινάρες ωμές, 1 μπωλ μαρούλι, 1 γεμάτο πιάτο αγκινάρες με κουκιά, 1 μπωλάκι μυζήθρα.





βράδυ -> 1 πιάτο φράουλες.


Χθες έφαγα τροφές με αρκετή ενέργεια γιατί περπάτησα πολύ όλη μέρα και είχα αυξημένες ενεργειακές ανάγκες.
Έφαγα τις πρώτες μου φράουλες για φέτος και τις απόλαυσα πραγματικά!

Να έχουμε μια υπέροχη μέρα!

:-)


10 σχόλια:

  1. να σε ρωτήσω κάτι??? συμβουλεύεσαι διαιτολόγο??δεν πεινάς το βράδυ? συνήθως τρώς μόνο φρούτα! θυμάμαι όταν μετά την εγκυμοσύνη είχα πάει σε διαιτολόγο για να χάσω κιλά (10) μου είχε τονίσει...ΟΧΙ φρούτα για βράδυ!!γιαυτο το λέω. κατα τα άλλα super ιδεες μας δίνεις για πρωί-μεσημέρι! μπράβο σου για την προσπάθεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου καλησπέρα!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Όχι, δεν συμβουλεύομαι κανέναν διαιτολόγο.
      Ο σύμβουλός μου είναι ο εαυτός μου.
      Παρατηρώ τί ταιριάζει στον οργανισμό μου, τί με χορταίνει, τί μου φτιάχνει την διάθεση όταν το τρώω και αναλόγως προσαρμόζω την διατροφή μου.
      Αυτός είναι πιστεύω ο μόνος τρόπος να ακολουθήσουμε μια ποιοτική διατροφή για πάντα... το να τρώμε αυτό που ταιριάζει στον δικό μας οργανισμό!
      Τί το κακό έχουν τα φρούτα το βράδυ;
      Τόσους μήνες τρώω φρούτα το βράδυ και έχω χάσει τόσα κιλά! :-p
      Τα φρούτα είναι εξαιρετική τροφή κάθε ώρα της ημέρας!
      Και ειδικά σε μένα, που παλαιότερα μ' έπιανε λύσσα για γλυκό το βράδυ, έχουν λειτουργήσει πολύ καλά, γιατί με τα σάκχαρα που έχουν, μου φεύγει εντελώς η διάθεση για γλυκό!
      Όχι, δεν πεινάω το βράδυ, γιατί τρώω αυτό που πραγματικά έχω όρεξη κάθε βράδυ και όχι κάτι προκαθορισμένο.

      Ό,τι άλλο θα ήθελες να ρωτήσεις, με χαρά θα σου απαντήσω!
      :-)

      Διαγραφή
  2. συγγνώμη που εμφανίζομαι ως ανώνυμος, αλλά κάτι γίνεται ή κάτι δεν κάνω καλά και δεν μπορώ να εισάγω το όνομά μου. κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι αν εκεί που λέει "Απάντηση ως:" επιλέξεις OpenID, θα μπορέσεις να βάλεις το όνομά σου.
      Να είσαι καλά και να πετυχαίνεις πάντα τους στόχους σου!
      :-)

      Διαγραφή
  3. και εμένα αυτο μου είχε κάνει εντύπωση και μετά τις 7 δεν τρώω φρούτα. αλλά θα αρχίσω να τρώω και εγώ γιατί άλλο να αντιμετωπίζεις τις βραδυνές λιγούρες με μήλο παρά με σοκολάτα. εγώ τουλάχιστον υποφέρω απο βραδυνες υπογλυκαιμίες που αν δεν τις ικανοποιήσω είμαι ικανή να λυποθυμήσω :-) ευχαριστω που απαντας στα σχόλιά μας! είναι πολύ τιμητικό απο μέρους σου! και είσαι και πολύ ευγενική..δεν το συναντάς εύκολα αυτό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου,
      οφείλω να σου πω ότι τα πολύ όμορφα λόγια σου,
      χάρισαν ένα τεράστιο χαμόγελο στο πρόσωπό μου! :-)
      Πραγματικά σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!

      Επειδή και εγώ για χρόνια αντιμετώπιζα τις βραδινές λιγούρες με σοκολάτες και άλλα "ποιοτικά"... (:-p),
      καταλαβαίνω απόλυτα πώς νιώθεις!
      Τα φρούτα είναι υπέροχη τροφή, γιατί πέρα από τα πολλά θρεπτικά τους συστατικά,
      με τα σάκχαρά τους εξαφανίζουν τις υπογλυκαιμίες μας,
      και με τις φυτικές τους ίνες ρυθμίζουν τη γλυκόζη στο αίμα, κάτι που μας κάνει να νιώθουμε χορτασμένοι!
      Όπως πολύ σωστά λες, ένα μήλο (μη σου πω και 2-3!) είναι πολύ καλύτερο από μια σοκολάτα!

      Προσωπικά, όταν έρχεται η ώρα να φάω το βραδινό μου,
      παρατηρώ τί όρεξη έχω εκείνη τη στιγμή.
      Αν έχω ανάγκη από κάτι γλυκό, τρώω φρούτα ή αποξηραμένα φρούτα.
      Αν έχω ανάγκη από πρωτείνη, τρώω αυγά βραστά συνήθως ή ξηρούς καρπούς.
      Αν έχω ανάγκη από κάτι δροσιστικό και δεν πεινάω πολύ, τρώω ωμά λαχανικά.
      Δες τί ανάγκη έχει ο οργανισμός σου κάθε φορά και δώσε του ένα αντίστοιχο ποιοτικό τρόφιμο!

      :-)

      Διαγραφή
  4. να σε ρωτήσω και κάτι αλλο?? συγγνώμη αν σε κουράζω αλλά μου αρέσει τόσο πολύ ο τρόπος που σκέφτεσαι που τον έχω υιοθετήσει ήδη! το ψωμί δεν σου αρέσει? σίκαλης, ολικής κτλ ....ή τα κριτσίνια για σνάκ? βεβαια θα μου πείς σαν το φρουτο δεν έχει....και πάλι συγγνώμη αν το θεωρείς αδιακρισία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μην ξαναπείς ότι με κουράζεις! :-p
    Όχι μόνο δεν με κουράζεις, αλλά χαίρομαι πραγματικά να συζητάμε και να νιώθω ότι υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι που θέλουμε να υιοθετήσουμε μια πιο ποιοτική διατροφή και να φτάσουμε στο φυσιολογικό μας βάρος!

    Έχοντας φάει άπειρα ψωμιά στη ζωή μου (να φανταστείς το δεύτερό μου όνομα ήταν "ψωμού"!), έχω καταλάβει ότι δεν κάνουν καλό στον οργανισμό μου. Ανεβάζουν πολύ τη γλυκόζη στο αίμα, με αποτέλεσμα αφενός να αποθηκεύονται εύκολα σαν λίπος στο σώμα, και αφετέρου μετά από λίγη ώρα να πεινάμε πάλι λες και δεν φάγαμε. Τουλάχιστον αυτό συνέβαινε σε μένα.
    Τα ψωμιά ολικής άλεσης είναι καλύτερα (λόγω των φυτικών ινών που ισορροπούν τη γλυκόζη στο αίμα), το πρόβλημα όμως είναι ότι στην αγορά δεν βρίσκεις εύκολα ψωμί ολικής άλεσης. Τα βαφτίζουν "ολικής", αλλά στην πραγματικότητα είναι απλά, κοινά ψωμιά. Παλαιότερα που είχα δοκιμάσει διάφορα ψωμιά "ολικής", με πεινούσαν μετά από λίγο σαν τα απλά ψωμιά.

    Επειδή είχα σοβαρό εθισμό στο ψωμί παλαιότερα, αποφάσισα στην αρχή της διατροφής μου να το κόψω τελείως γιατί δεν θα μπορούσα να αρκεστώ σε ένα μικρό κομμάτι ψωμί.
    Μετά από κάποιους μήνες διατροφής όμως, έφαγα μια φέτα ψωμί μια μέρα, μια άλλη μέρα έφαγα τσουρέκι, μια άλλη μέρα έφαγα σφολιατάκια, και κάθε φορά που τα έτρωγα αυτά, σαν να μου χαλούσε η γεύση και η διάθεση. Όχι λόγω ενοχών (δεν είχα), αλλά μάλλον επειδή αυτές οι τροφές (τα ψωμοειδή γενικότερα) δεν ταιριάζουν στον οργανισμό μου.
    Οπότε πια τα αποφεύγω όχι γιατί φοβάμαι μην ξεφύγω σε ποσότητα, αλλά γιατί δεν με ευχαριστούν σαν τρόφιμα. (Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα το έλεγα αυτό για τα ψωμοειδή κάποια στιγμή στη ζωή μου!)

    Εσύ χρειάζεται να δεις τί επίδραση έχει το ψωμί ή τα κριτσίνια στον οργανισμό σου.
    Αν σε βοηθούν στην διατροφή και σου φτιάχνουν την διάθεση, βάλτα στην διατροφή σου.
    Αν όμως σε κάνουν να πεινάς μετά από λίγο και σου ανοίγουν την όρεξη για περισσότερα ψωμοειδή ή γλυκά, καλό θα ήταν να τ' αποφεύγεις.
    Το σημαντικότερο είναι ν' ακούμε το σώμα μας και την ψυχή μας!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τι να πώ εγώ τώρα...έχεις παντού δικιο!!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ αν και δεν ξέρω αν έχω σε όλα δίκιο! :-p
      Η αλήθεια είναι ότι είμαι σε διαρκή αναζήτηση του τί κάνει καλό στον οργανισμό μου!
      Διαβάζω διάφορα περί διατροφής και ψυχολογίας, πειραματίζομαι με τις τροφές και προσπαθώ ν' ακούω το σώμα μου. Δηλαδή να καταλαβαίνω τί μου ταιριάζει και τί μου κάνει καλό. Και αναλόγως προχωρώ.

      Καλό θα ήταν όλοι μας ν' αγαπάμε τον εαυτό μας και να του προσφέρουμε την ποιοτική διατροφή που του αξίζει!

      ;-)

      Διαγραφή