Τετάρτη 29 Απριλίου 2015

Απώλεια βάρους - εβδομάδα 33η

Καλησπέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Η 33η διατροφική εβδομάδα ολοκληρώνεται σήμερα,
και η ζυγαριά έδειξε -1,2 kg από την προηγούμενη Τετάρτη!
Δηλαδή είμαι 88,8 kg!
Πρωτη φορά μετά από πολλά χρόνια πέφτω κάτω από τα 90 κιλά!
Είμαι πραγματικά συγκινημένη και περήφανη για τον εαυτό μου!
Συνεχίζω με απέραντη αισιοδοξία την πορεία μου προς το φυσιολογικό μου βάρος,
και είμαι ευγνώμων που έχω αυτήν την ποιοτική διατροφή στη ζωή μου!

Να είμαστε όλοι καλά!


:-)

9 σχόλια:

  1. μπραβο μπραβο και παλι μπραβο!!! κοντευεις!!! εισαι το παραδειγμα για ολους! κατερινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Μου δίνεις δύναμη μ' αυτά που μου γράφεις!

      Πώς προχωράει η δική σου διατροφή;
      Έχεις βρει τα τρόφιμα που ταιριάζουν στον δικό σου οργανισμό;

      :-)

      Διαγραφή
  2. η αλήθεια είναι ότι ψάχνομαι λίγο ακόμα γιατί είμαι στην αρχή και πεινάω αρκετά μιας και το στομάχι μου είναι ακόμα "ανοικτό". έχω ξεκινήσει απο τα βασικά, νερό, περισσότερα φρούτα και σαλάτες που τελευταία είχα ξεχάσει. έχω ήδη εκπλαγεί μέσα σε λίγες μέρες! η αλήθεια είναι ότι το ημερολόγιό σου κοντεύει να μου γίνει απαραίτητο χι χι!! πριν λίγο λέω στον άντρα μου...επιθύμησα ρεβύθια! και θα τα φτιάξω αύριο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κατερίνα μου!
      Χαίρομαι που μου λες πως έχεις αρχίσει να βάζεις ποιοτικές τροφές στην ζωή σου!
      Το μυστικό είναι: όχι καταπίεση και όχι πείνα!
      Ξεκίνα σιγά-σιγά την βελτίωση της διατροφής σου και όλα θα κυλήσουν ομαλά!
      Είναι σημαντικό κάθε φορά που πεινάς να ξεχωρίζεις αν είναι οργανική πείνα ή αν είναι συναισθηματική.
      Αν είναι οργανική χρειάζεται οπωσδήποτε να φας, γιατί ο οργανισμός σου το έχει ανάγκη. Αν όμως είναι συναισθηματική, τότε χρειάζεται να βρούμε την βαθύτερη αιτία που μας την δημιούργησε και να την διαχειριστούμε χωρίς να καταφύγουμε στο φαγητό.

      Τα ρεβύθια είναι πολύ νόστιμα και θρεπτικά!
      Σου εύχομαι καλή επιτυχία στο αυριανό μαγείρεμα!
      ;-)

      Διαγραφή
  3. Τι να σου πω βρε κοριτσι μου?10000000 μπραβο ειναι λιγα...εισαι παραδειγμα προς μιμηση.φετος θα αναστεναξουν οι παραλιες με το ... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Εύχομαι καλή επιτυχία και σε σένα και να φτάσεις σύντομα στο φυσιολογικό σου βάρος!
      :-)

      Διαγραφή
  5. Μπράβο!! Άλλαξες δεκάδα κι αυτό είναι σούπερ! Ακολουθώντας το παράδειγμα σου κατάφερα κι εγώ να κάνω μια αρχή χάνοντας τα πέντε πρώτα κιλά, καταγράφοντας το τι τρώω καθημερινά. Πράγματι βοηθά πολύ το να τα βλέπεις.
    Καλή συνέχεια σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά μπράβο και σε σένα!
      Εύχομαι να πετύχεις σύντομα τους στόχους σου και να συνεχίσεις την ποιοτική διατροφή σου!
      ;-)

      Διαγραφή