Τετάρτη 15 Απριλίου 2015

Απώλεια βάρους - εβδομάδα 31η

Καλησπέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Μία ακόμα υπέροχη διατροφική εβδομάδα ολοκληρώνεται σήμερα,
και η ζυγαριά έδειξε -1,2 kg από την προηγούμενη εβδομάδα!
Δηλαδή είμαι 90,1 kg!
Λίγο ακόμα και θ' αλλάξω δεκάδα!
Είμαι πολύ χαρούμενη και περήφανη με τον εαυτό μου!
Είναι το πρώτο Πάσχα στη ζωή μου που όχι μόνο δεν πήρα κιλά, αλλά έχασα κιόλας!
Και το πιο ενδιαφέρον είναι ότι έφαγα ό,τι ήθελα πραγματικά και χόρτασα πλήρως!
Καμία στέρηση, καμία πείνα!

Η αισιοδοξία και η θετική στάση φέρνει πάντα τα πιο όμορφα πράγματα,
και αυτά εύχομαι να έχουμε όλοι μας!


:-)

2 σχόλια:

  1. Συγχαρητηρια κοριτσι μου.αξιοθαυμαστη και αξιαιπενη η προσπαθεια σου.μακαρι να αντεξω και εγω τοσο πολυ και να χασω τοσα πολλα κιλακια.καλη συνεχεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα! :-)
    Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
    Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους τους στόχους σου!
    Καλή συνέχεια και σε σένα!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή