Δευτέρα 5 Απριλίου 2021

Δευτέρα 5 Απριλίου 2021

Σήμερα έφαγα... 

μεσημέρι -> 1 μεγάλο μπωλ σαλάτα με: μαρούλι, 2 καρότα, 1 μικρή κονσέρβα καλαμπόκι βραστό, 1 γεμάτη χούφτα κάσιους, 1 αβοκάντο, 1 μήλο και σως με: 1 γεμάτη χούφτα αμύγδαλα, χυμό από 2 λεμόνια, 1 κ.γλ. μέλι, αρκετό ελαιόλαδο. 


Παναγιά μου, τί ήταν αυτό σήμερα! 
Τί μου 'ρθε κι έβαλα χυμό από 2 (!) λεμόνια σ' ένα μπωλ σαλάτα;;;
Κάθε μπουκιά που έτρωγα ήταν και ένα όξινο ΣΟΚ για τη γλωσσίτσα μου!! 
Το έφαγα, γιατί λυπήθηκα τα υλικά που έβαλα, τί να κάνω!
Και αμέσως μετά έπλυνα και τα δόντια μου, μην πάθουν τίποτα από τόσο λεμόνι! 

 - ΜΗΝ το δοκιμάσετε στο σπίτι! -

😃


2 σχόλια:

  1. Εγώ αβοκάντο δεν μπορώ να φάω. Δοκίμασα και το σιχαίνομαι.
    Επίσης μου είναι αδύνατον να φάω ανάμεικτα φρούτα με ξηρούς καρπούς κι ελαιόλαδο.
    Κάποιες φορές όμως στίβω 250-500γρμ λεμόνι και με αλάτι, μαύρο πιπέρι, πολλή ρίγανη και φέτα, σκόρδα και παξιμαδάκια χαρουπιού ή πραγματικά μαύρο ψωμί αν τύχει και βρω και τα τρώω, μόνα τους. Συνήθως όταν είναι η εποχή τους, όπως αυτή την περίοδο στην Κορινθία, οπότε είναι φθηνότερα.
    Πάντως κι εκτός εποχής φτιάχνω συχνά ένα μπολάκι με πολύ λεμόνι, μουστάρδα καυτερή, μιά κουταλιά λάδι, μαύρο πιπέρι, αλάτι, ρίγανη, χτυπημένα σε ένα μπουκαλάκι, βυθίζω μέσα τους παξιμαδάκια από χαρούπι και από πάνω ψαρικό και σκόρδα. Μουλιάζουν όλα μαζί και τα τρώω αργότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα σέβη μου κύριε Τάσο! 😃

      Μερικές φορές στίβω 2 λεμόνια ώριμα και τα πίνω σαν χυμό γρήγορα-γρήγορα! Μου αρέσει αυτή η σκέτη ξινή γεύση, με ξυπνάει. (Και αμέσως μετά βέβαια, πλύσιμο τα δόντια!)

      Αλλά το να συνδυάσω τόσο πολύ λεμόνι με άλλες τροφές, τελικά ήταν τραυματικό!

      Μπράβο σου που το καταφέρνεις και σου αρέσει κιόλας!

      🙂

      Διαγραφή