Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015

Κυριακή 15 Μαρτίου 2015

Καλησπέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Χθες έφαγα...

νωρίς το πρωί -> 1 πιάτο γιαούρτι, 1 κ.σ. μέλι, 1 κ.σ. σταφίδες, 2 κ.σ. βρώμη.


αργά το πρωί -> 2 μικρά πορτοκάλια.


νωρίς το μεσημέρι -> 4 μικρά κομμάτια αρνί λεμονάτο, 1 πιάτο αρακάς κοκκινιστός με πατάτα και καρότα, 1 πιάτο μαρούλι.


νωρίς το απόγευμα -> 3 κομμάτια αρνί λεμονάτο.


βράδυ -> 1 πιάτο σαλάτα (με: μαρούλι, λάχανο, πιπεριά, ντομάτα και καλαμπόκι), 1 κομμάτι ρολό κοτόπουλο με κρέμα γάλακτος, μερικά κομμάτια μοσχάρι με κρέμα γάλακτος.


αργά το βράδυ -> 1 σφολιατάκι με σταφίδες, 1 μικρό κομμάτι κέικ, 1 μικρό κομμάτι κορμό σοκολάτας, 1 μικρό κομμάτι κορμό λευκής σοκολάτας.


:-)

1 σχόλιο:

  1. Καλησπέρα Μαρία!
    Το πρώτο μου γεύμα (το τελευταίο διάστημα) είναι γύρω στις 7 το πρωί και τρώω μετά κάθε 2,5-3 ώρες.
    Ποτά δεν πίνω γιατί δεν μου αρέσει το αλκοόλ. (Δεν το κάνω για τις θερμίδες, απλά δεν μου αρέσει η γεύση.)
    Καφέ πίνω 1 φορά κάθε 1-2 βδομάδες και είναι πάντα ελληνικός σκέτος.
    Το μελεκούνι είναι παραδοσιακό γλύκισμα της Ρόδου και το βρίσκω στα σούπερ μάρκετ.
    Το αρνί μου αρέσει πολύ σαν κρέας. Τώρα τελευταία το τρώω συχνά επειδή ο παππούς μου εκτρέφει λίγα αρνιά.
    Νερό πίνω αρκετό, αλλά δεν καταπιέζομαι κιόλας για να πιω. Καλό είναι να πίνουμε όσο έχει ανάγκη ο οργανισμός μας και όχι να τον μπουκώνουμε νερό χωρίς να το χρειάζεται.
    Όσο για τα γλυκά, και εμένα αυτό ήταν παλιά το θέμα μου!
    Για μένα πια, τα γλυκά του εμπορίου είναι άχρηστες τροφές για το σώμα μας.
    Έχω καταφέρει ν' απεξαρτηθώ από αυτά, και τώρα όποτε τα τρώω μου "χαλάνε" τη γεύση και μερικές φορές και το στομάχι.
    Δεν τα έχω δαιμονοποιήσει, ούτε τα στερούμαι. Τα τρώω πού και πού, αλλά δεν με τρελαίνουν όπως παλαιότερα. Αντίθετα νιώθω μια κάποια απέχθεια απέναντί τους! Ξέρω, ακούγεται περίεργο, αλλά είναι αληθινό!
    Πχ ένα παστέλι (χωρίς ζάχαρη) των 60 γρ έχει 300 θερμίδες. Μια σοκολάτα των 60 γρ έχει ακριβώς τις ίδιες θερμίδες. Μπορώ να φάω ό,τι από τα δύο θέλω χωρίς τύψεις, όμως εγώ επιλέγω το παστέλι γιατί μου αρέσει καλύτερα! Και με χορταίνει, ενώ με τη σοκολάτα πεινάω!

    Αυτά είναι που λειτουργούν σε μένα και ταιριάζουν στον οργανισμό μου.
    Ο κάθε άνθρωπος όμως χρειάζεται ν' ακούσει τις ανάγκες του δικού του οργανισμού και να τις εφαρμόσει.
    Χαίρομαι που παίρνεις ιδέες από εμένα, όμως μην ακολουθήσεις την διατροφή που κάνω. Αυτή λειτουργεί για το δικό μου σώμα. Το τί λειτουργεί για το δικό σου θα χρειαστεί να το ανακαλύψεις εσύ η ίδια!

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή