Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

Μεταβολή βάρους - εβδομάδα 26η

Καλησπέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Σήμερις ολοκληρώνεται η 26η διατροφική εβδομάδα,
και για πρώτη φορά η ζυγαριά έδειξε μεγαλύτερο νούμερο από την προηγούμενη Τετάρτη. Έδειξε +1,1 kg, δηλαδή είμαι 94,1 kg.

Είναι αναμενόμενη αυτή η ένδειξη, γιατί και πλησιάζουν οι... "δύσκολες μέρες",
και αντιμετωπίζω έντονη δυσκοιλιότητα τις τελευταίες ημέρες.

Το όμορφο είναι ότι η ένδειξη της ζυγαριάς δεν επηρέασε καθόλου την ψυχολογία μου! Ίσα-ίσα, αισθάνομαι πολύ χαρούμενη με την διατροφική μου πορεία,
και η αισιοδοξία μου παραμένει σε υψηλά επίπεδα!

Να είμαστε όλοι καλά!

:-)

4 σχόλια:

  1. Δεν πειραζει κοριτσακι μου.Εισαι δυνατη εσυ.Δεν το βαζεις κατω.☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νάνσυ μου!
      Γιατί να το βάλουμε κάτω;
      Πάντα αισιοδοξία και όλα θα πάνε καλά!
      ;-)

      Διαγραφή
  2. Μπράβο! Το έχεις πιάσει το νόημα και δεν παρασύρεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή