Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2015

Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2015

Καλησπέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Σήμερις έφαγα...

πρωί -> 1 κ.γλ. από το μίγμα φουντούκια-χουρμάδες, 1 πιάτο γιαούρτι, 1 κ.σ. μέλι, 4 δαμάσκηνα αποξηραμένα.



αργά το μεσημέρι -> 1 μεγάλο, ώριμο μήλο, 80 γρ γιαούρτι.



απόγευμα -> 4 μαρουλόφυλλα, 1 ραπανάκι, 3 καρότα, μερικά λαχανόφυλλα, 2 αυγά βραστά.



βράδυ -> 1 πιάτο σελινόριζα βραστή (+ μερικά κομμάτια σελινόριζας που τα έφαγα καθώς έβραζαν, τα οποία δεν φωτογράφισα και ήταν περίπου σαν μισό πιάτο) με 2 κ.σ. ελαιόλαδο, 2 αυγά βραστά.




Επειδή όπως καταλαβαίνεις έχει μείνει κι άλλο από το "θεσπέσιο" μίγμα φουντουκιών-χουρμάδων, είπα σήμερα το πρωί να το δοκιμάσω εκ νέου (δεν μου έφτανε η χθεσινή μεγάλη ποσότητα, που δεν μου αρεσε κιόλας!). Περιέργως, είχε καλύτερη γεύση σήμερα το πρωί (το αποδίδω στο ότι χθες η αίσθηση της γεύσης μου ήταν επηρεασμένη από την πίκρα του αβοκάντο). Όμως εξακολουθούσε να μην είναι κάτι το ιδιαίτερο, και έτσι έμεινα (ευτυχώς!) στο 1 κ.γλ.!

Πέρυσι είχα παρατηρήσει ότι τα μήλα μου δημιουργούσαν δυσκοιλιότητα. Για πάρα πολλούς μήνες δεν έτρωγα καθόλου μήλα. Πριν λίγες μέρες τα είδα στην λαϊκή και τα λιμπίστηκα! :-P Πήρα λοιπόν μερικά μήλα, τα οποία τρώω αυτές τις μέρες και τα 'φχαριστιέμαι! Είχα την ελπίδα ότι φέτος, με κάποιον μαγικό τρόπο, τα μήλα δεν θα μου δημιουργούσαν δυσκοιλιότητα... έκανα λάθος! :-( Οπότε λέω ν' αρχίσω πάλι να τ' αποφεύγω, και αν καταφέρω, να τα κόψω και τελείως. Κρίμα, γιατί μου αρέσουν πολύ σαν φρούτα. :-(

Σήμερα μαγείρεψα για πρώτη φορά στην ζωή μου σελινόριζα! Ήταν πραγματικά πολύ καλή! Απορώ πώς μου είχε διαφύγει τόσο καιρό από την αντίληψή μου! Λέω να την εντάξω στην διατροφή μου για τα καλά! :-D  Ίσως να ξέφυγα λίγο απόψε στην ποσότητα της σελινόριζας, όμως πραγματικά την ευχαριστήθηκα!

Να είμαστε όλοι καλά και να έχουμε μια υπέροχη, καινούρια εβδομάδα!

:-)

Σαν σήμερα, πέρυσι είχα φάει... Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014 .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου