Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015

Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2015

Καλημέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Σήμερις έφαγα...

πρωί -> 2 μικρά κομμάτια γλυκό (συνολικά 30 γρ - με αμύγδαλα, χουρμάδες, κανέλα και γαρύφαλλο), 180 γρ γιαούρτι (πρόβειο, πλήρες), 1 κ.σ. μέλι, (μετά από 1,5 ώρα: ) 1 κομμάτι πίτσα με ντομάτα, λευκό τυρί, κάπαρη και ελιές (η ζύμη φτιαγμένη με αμύγδαλο και λιναρόσπορο - χωρίς γλουτένη).



αργά το μεσημέρι -> 1 μπωλ σαλάτα (με: σπανάκι, αβοκάντο, ηλιόσπορους, λάδι και λεμόνι), 1 πιάτο σούπα βελουτέ ανάμικτων λαχανικών.



αργά το απόγευμα -> 1 "εναλλακτικό" κουραμπιέ! :-P (χωρίς γλουτένη και χωρίς ζάχαρη!)


αργά το βράδυ -> 2 μεγάλα ξινόμηλα.



Να έχουμε μια υπέροχη Κυριακή!

:-)

Σαν σήμερα, πέρυσι είχα φάει... Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014 .

4 σχόλια:

  1. Ξέρουμε μήπως συνταγή για τον κουραμπιέ; :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!
      Την συνταγή δεν την ξέρω για να είμαι ειλικρινής, μιας και δεν το έφτιαξα εγώ! Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ότι η βάση του είναι αλεύρι αμυγδάλου. Το αγόρασα από το "Wild in the City" ( http://www.wildinthecity.gr/ ) στην Αθήνα, ένα μαγαζί που φτιάχνει αλμυρά και γλυκά σνακ χωρίς γλουτένη και χωρίς ζάχαρη.
      :-)

      Διαγραφή
  2. ουάου! φοβερό μενού σήμερα!! ζήλεψα...μπορείς να μας πείς κάτι παραπάνω για το γλυκάκι με τους χουρμάδες? λογικά το έφτιαξες εσύ? και για την σαλάτα με το αβοκάντο..τι υλικά είχε? αυτό το μαγαζί στέλνει ηλεκτρονικά? συγγνώμη για τις ερωτησεις? τώρα τελευταία έχω πάθει "πλάκα" με τις γευστικές σου επιλογές. μπραβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!
      Να κάνεις όσες ερωτήσεις θέλεις!

      Όντως, χθες το μενού ήταν... ιδιαίτερο!

      Το γλυκό με τους χουρμάδες είναι μια παραλλαγή αυτής της συνταγής: http://diatrofis-imerologio.blogspot.gr/2015/07/blog-post_14.html . Επειδή έχω μια ελαφριά αλλεργία στο καρύδι και επειδή η βρώμη μου προκαλεί δυσκοιλιότητα, το φτιάχνω πλέον με αμύγδαλα, χουρμάδες, κανέλα (Κεϋλάνης) και γαρύφαλλο. Αντί για χυμό πορτοκαλιού έβαλα νερό αυτήν την φορά (γιατί βαρέθηκα να στύψω πορτοκάλι! :-P ). Βγαίνει πραγματικά πολύ καλό! Γενικά μπορείς να πειραματιστείς με όποιο συνδυασμό ξηρών καρπών - αποξηραμένων φρούτων θέλεις! Αν χρειάζεται υγρασία το μίγμα πρόσθεσε νερό ή χυμό πορτοκάλι. Όσο περισσότερο γλυκό το θες, τόσα περισσότερα αποξηραμένα φρούτα βάλε! Επίσης μπορείς να προσθέσεις και μέλι! Και για την απογείωση της γεύσης, μπορείς να βάλεις κανέλα-γαρύφαλλο ή κακάο! Φαντασία μόνο να 'χεις, και μπορείς να φτιάξεις θαύματα! ;-)

      Την σαλάτα με το αβοκάντο και την σούπα, τα έφαγα έξω. Η σαλάτα (απ' ότι έγραφε στον κατάλογο) είχε baby σπανάκι, αβοκάντο, ηλιόσπορους, φύτρες εποχής (ήταν κάτι μικρούλικα σαν μικρά φασολάκια) και σως από σκόρδο, λάδι, λεμόνι και αλάτι.

      Το "Wild in the City" κάνει και delivery, αλλά νομίζω μόνο στο κέντρο της Αθήνας. Στο site τους μπορείς να δεις ακριβώς.

      Χαίρομαι που σ' αρέσουν οι γευστικές μου επιλογές! Η αλήθεια είναι ότι (κυρίως λόγω βαρεμάρας) η διατροφή μου είχε γίνει αρκετά μονότονη το προηγούμενο διάστημα. Μετά από τις σωστές συμβουλές κάποιων παιδιών εδώ (που μου είπαν να έχω περισσότερη ποικιλία στην διατροφή μου), αποφάσισα να πειραματιστώ με νέες γεύσεις και τρόφιμα που δεν τα έτρωγα πριν, ή που τα έτρωγα εξαιρετικά σπάνια. Και πραγματικά αυτή η ποικιλία που έχω στην διατροφή μου αυτές τις μέρες, μου έχει φτιάξει την διάθεση! Και με κάθε ένα καινούριο τρόφιμο που ανακαλύπτω, αισθάνομαι σαν να κερδίζω ένα υπέροχο δώρο! Επίσης, χορταίνω πλέον με μικρότερες ποσότητες!

      Ό,τι άλλο θα ήθελες να με ρωτήσεις, θα χαρώ να το ακούσω!

      Να είσαι καλά!

      :-)

      Διαγραφή