Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2015

Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2015

Καλησπέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Νιώθοντας έντονη δυσφορία από το βαρβάτο υπερφαγικό που έκανα πριν λίγη ώρα, σου γράφω τί έφαγα σήμερα...

πρωί -> 300 γρ γιαούρτι, 1 κ.σ. μέλι, 4 βερίκοκα αποξηραμένα.


νωρίς το μεσημέρι -> 3 μανταρίνια.


νωρίς το απόγευμα -> 1 πιάτο παντζαρόχορτα βραστά (με 1 κ.σ. λάδι και χυμό από 1 λεμόνι), 3 αυγά βραστά.



βράδυ -> μερικά κομμάτια κοτόπουλο με σως, 4 πιάτα μαρουλοσαλάτα με καρότο, ντομάτα και σως, αρκετά κομμάτια φιλέτο χοιρινό με σως, 3 ντοματίνια ψητά, 2 κομμάτια πατάτα ψητή.







αργά το βράδυ -> μερικά από τα φρούτα της πιατέλας, 1 κομμάτι τούρτα, (λίγο αργότερα: ) 14 κουφέτα, 200 γρ γιαούρτι.







Σήμερα ήμουν καλεσμένη σ' έναν γάμο, και στο τραπέζι του γάμου έκανα το βαρβάτο υπερφαγικό. Όταν γύρισα σπίτι, και ενώ ένιωθα δυσφορία ήδη, έφαγα και 14 κουφέτα (2 μπομπονιέρες) και γιαούρτι. Το κομμάτι τούρτα και τα κουφέτα μου χάλασαν και την γεύση (όπως ήταν αναμενόμενο, αφού έχουν ζάχαρη), γι' αυτό και έφαγα και γιαούρτι, για να μου φύγει όλη αυτή η άσχημη αίσθηση (πράγμα που αποδείχθηκε λάθος, αφού ένιωσα ακόμα μεγαλύτερη δυσφορία από την ακόμα περισσότερη ποσότητα τροφής). Το στομάχι μου είναι έτοιμο να σκάσει!

Η αφορμή για το υπερφαγικό ήταν το τραπέζι του γάμου, όπου είχα διαθέσιμη μπροστά μου όλη αυτήν την ποσότητα τροφής. Όμως η αιτία για το υπερφαγικό ήταν άλλη. Πιστεύω ότι από πίσω κρύβεται μια αίσθηση αυτο-απόρριψης. Όλες αυτές τις μέρες τριγυρίζει στο μυαλό μου η ιδέα ότι αν αδυνατίσω κι άλλο δεν θα μου αρέσω... ότι θα ασχημήνει το πρόσωπό μου, ότι θα φαίνομαι καχεκτική, ότι θα κρυώνω υπερβολικά... Πιθανότατα να έκανα το υπερφαγικό για να μην αδυνατίσω άλλο, και ίσως θέλοντας να πάρω και 1-2 κιλά, θεωρώντας ότι εκεί θα είμαι καλύτερα. Όλα αυτά τα σκέφτομαι τώρα... όταν έτρωγα όλα αυτά που έφαγα σήμερα, δεν είχα κάποια συγκεκριμένη σκέψη. Όπως και να 'χει όμως, η πραγματικότητα είναι ότι έκανα υπερφαγικό, δηλαδή έκανα κάτι το αυτοκαταστροφικό, αφού επιβάρυνα πολύ το στομάχι μου με όλη αυτήν την τεράστια ποσότητα τροφής.

Για να είμαι ειλικρινής, οι μόνοι λόγοι για τους οποίους θέλω ν' αδυνατίσω λίγο ακόμα είναι πρώτον για να μπορέσω να κάνω αίτηση σε μια δουλειά που μου αρέσει (και θέλουν άτομα με bmi εντός των φυσιολογικών ορίων), και δεύτερον για να δω έστω για λίγο αυτό το "6" μπροστά στην ζυγαριά, που έχω να το δω από τα μέσα του δημοτικού! Κατά τ' άλλα μ' αρέσω ακριβώς όπως είμαι τώρα!

Πφ! Δεν ξέρω τί να κάνω! Αυτό που σίγουρα δεν είναι καλό να ξανακάνω, είναι ένα υπερφαγικό! Είναι ό,τι χειρότερο για τον οργανισμό μας! Αν τελικά θέλω να παραμείνω στο σημερινό μου βάρος, θα ήταν καλύτερο απλά να επιλέγω τροφές με μεγαλύτερη ενέργεια ή ν' αυξήσω ελαφρώς τις ποσότητες.

Τέλος πάντων! Συνεχάω κανονικά τις καταγραφές και θα δω τελικά προς ποιά κατεύθυνση θα οδεύσω!

Καληνύχτα!

:-)

Σαν σήμερα, πέρυσι είχα φάει... Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014 .

2 σχόλια:

  1. Στα μάτια τρίτου δεν υπάρχει υπερφαγικό. "Νήστεψες" όσο είχε φως ημέρας κι έφαγες την νύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο μου άρεσε αυτό το μήνυμα όταν το διάβασα!
      Ειλικρινά σ' ευχαριστώ, όμως η αλήθεια είναι ότι ήταν βαρβάτο υπερφαγικό. Η απόδειξη ήταν η πολύ έντονη δυσφορία που ένιωθα στο στομάχι μου για ώρες μετά. Επίσης, παρόλο που ήξερα ότι θα με χαλάσουν και η τούρτα και τα κουφέτα (14 κιόλας!), τα έφαγα. Και όντως με χάλασαν.
      Τέλος πάντων... ό,τι έγινε, έγινε!
      Συνεχάμε δυναμικά!
      :-)

      Διαγραφή