Τετάρτη 29 Ιουλίου 2015

Απώλεια βάρους - εβδομάδα 46η

Καλημέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Ακόμα μία ενδιαφέρουσα διατροφική εβδομάδα ολοκληρώνεται σήμερα,
και η ζυγαριά με έδειξε -1,2 kg από την προηγούμενη Τετάρτη!
Δηλαδή είμαι 81,3 kg!

Είμαι σε μία διαρκή παρατήρηση του τί μου κάνει καλό στην διατροφή μου και τί όχι, ποιές στιγμές έχω αυξημένη όρεξη, και προσπαθώ να καταλάβω αν οι κατά καιρούς υπερβολές μου στις ποσότητες οφείλονται σε οργανική ή συναισθηματική πείνα.

Η βελτίωση της διατροφής μου και της διατροφικής μου συμπεριφοράς, καθώς και η αντιμετώπιση της συναισθηματικής υπερφαγίας, είναι μια συνεχόμενη διαδικασία με μεγάλο ενδιαφέρον. Μαθαίνω συνέχεια καινούρια πράγματα για τον εαυτό μου σε σχεση με όλα αυτά ακόμα και τώρα, 1 χρόνο μετά που ξεκίνησα την ποιοτική διατροφή μου! Είμαι απολύτως σίγουρη ότι πολύ σύντομα θ' απελευθερωθώ για πάντα από την συναισθηματική υπερφαγία!

Συνεχίζω ακάθεκτη και (όπως πάντα) άκρως αισιόδοξη!

Να είμαστε όλοι καλά, ν' αγαπάμε πολύ τον εαυτό μας και να πετυχαίνουμε πάντα τους στόχους μας!

(Ροζ ξινήθρα στην αυλή του μπαμπά μου! Ένα μικρούλι λουλουδάκι που του έχω αδυναμία!)


Ο λόγος που πήρα πολλά κιλά...  http://diatrofis-imerologio.blogspot.gr/2015/05/blog-post.html
Οργανική ή συναισθηματική πείνα;  http://diatrofis-imerologio.blogspot.gr/2015/07/blog-post_17.html

:-)

4 σχόλια:

  1. Μπράβο για την αξιόλογη προσπάθεια που κάνεις. Είσαι παράδειγμα προς μίμηση. Συνέχισε έτσι. Θα ήθελα να σε ρωτήσω κατά πόσο έχει αλλάξει η ποιότητα ζωής σου τώρα που έχεις χάσει πολλά κιλά. Εγώ πάντως με τα 115 κιλά που κουβαλάω έχω αρχίσει να πονάω σε πόδια, κουράζομαι εύκολα και πολλά άλλα. Θα ήθελα να σε ρωτήσω αν έχεις χαλαρώσει στο σώμα.φαντάζομαι ότι έχεις γίνει άλλος άνθρωπος γιατί έχεις χάσει ένα άνθρωπο από πάνω σου.να φανταστώ επίσης ότι έχεις αλλάξει και όλη σου την γκαρνταρόμπα. Και πάλι μπράβο συνέχισε να μας εμπνέει! !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      Καταλαβαίνω απόλυτα τις δυσκολίες της καθημερινότητας που έχεις, αφού ήμουν παχύσαρκη από πολύ μικρή. Μάλιστα πριν 1 χρόνο ήμουν 134,5 κιλά (όταν ξεκίνησα την προσπάθεια), και πριν 2-3 χρόνια είχα φτάσει και τα 140 κιλά.

      Τώρα είμαι πραγματικά άλλος άνθρωπος! Η ποιότητα της ζωής μου έχει βελτιωθεί κατακόρυφα! Και δεν είναι μόνο η απώλεια του βάρους αυτή που μου καλυτερεύει την καθημερινότητα, αλλά και η ποιότητα των τροφών που τρώω! Οι τροφές που τρώμε έχουν άμεση σχέση με την διάθεση, την ενεργητικότητα και την υγεία μας! Όταν τρώμε σκουπίδια, πέρα από την επικίνδυνη αύξηση του λίπους, "δηλητηριάζουμε" όλο μας τον οργανισμό!

      Έχοντας χάσει 53,2 κιλά (μέχρι στιγμής) από πάνω μου, θα ήταν μεγάλο ψέμα αν σου έλεγα ότι δεν έχω χαλάρωση στο δέρμα! Φυσικά και έχω! Στην αρχή δεν μπορούσα να το αποδεχτώ. Όμως όσο περνάει ο καιρός, όχι μόνο δεν με ενοχλεί, αλλά κάποιες φορές την βρίσκω και χαριτωμένη! Είμαι στην διαδικασία όπου μαθαίνω ν' αγαπάω ολοκληρωτικά τον εαυτό μου ακριβώς όπως είναι!
      Άλλωστε, αν το δούμε και διαφορετικά, η χαλάρωση στο δέρμα μου είναι η απόδειξη του μεγάλου κατορθώματός μου!

      Μην σε απασχολεί η χαλάρωση... Ξεκίνα ν' αγαπάς τον εαυτό σου ακριβώς όπως είναι, και δίνε του την ποιοτική τροφή που του αξίζει! Γιατί σου αξίζουν μόνο τα καλύτερα!

      Σου εύχομαι καλή επιτυχία!

      :-)

      Διαγραφή
  2. μπράβο σου που το επισημαίνεις. αυτά που θα μείνουν στο σώμα ως απόδειξη ότι χάθηκε το περιττό βάρος (ραγάδες, χαλάρωση κτλ) δεν είναι λόγος για να μην πάρουμε την απόφαση να τα χάσουμε. είσαι πολύ σωστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή