Πέμπτη 16 Ιουλίου 2015

Τετάρτη 15 Ιουλίου 2015

Καλησπέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Αυτά που έφαγα σήμερα ήταν...

πρωί -> 1 γεμάτη χούφτα φυστίκια αράπικα, 9 δαμάσκηνα αποξηραμένα.



μεσημέρι -> 1 μπωλ χωριάτικη σαλάτα (ντομάτα, αγγούρι και κρεμμύδι), 1 πιάτο μακαρόνια παστίτσιου με κιμά και πολύ λίγη μπεσαμέλ (τα μακαρόνια είχαν και τυριά και βούτυρο και απ' όλα!), 2 κ.σ. μυζήθρα, 1 αυγό βραστό.




βράδυ -> 2 πορτοκάλια (με κανέλα).



Σήμερα έφτιαξα παστίτσιο για την οικογένεια και μου πήρε 3 ώρες να το φτιάξω.
Α και τα μακαρόνια μου είναι τελείως αδιάφορη (γευστικά) τροφή και γενικά το παστίτσιο έχει μέσα υλικά που τα αποφεύγω (μακαρόνια, βούτυρο, αλεύρι για την μπεσαμέλ, τριμμένη φρυγανιά), αποφάσισα να φάω ένα πιάτο (τόσο κόπο έκανα!).
Δυστυχώς η μπεσαμέλ δεν βγήκε καλή γιατί μου είχε κολλήσει στον πάτο της κατσαρόλας, και αν και πρόσεξα να μην πέσει το καμμένο στο ταψί, είχε μια ελαφριά μυρωδιά καμμένου. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν έφαγα παρά μια ελάχιστη ποσότητα από την μπεσαμέλ.
Παρόλο που ήταν ελάχιστη η ποσότητα, η ελαφριά γεύση καμμένου είχε απλωθεί σε όλο το πιάτο με τα μακαρόνια. Τα έφαγα γιατί πεινούσα, όμως δεν τα ευχαριστήθηκα λόγω αυτής της άσχημης γεύσης. Νομίζω ότι αν υπάρχει Θεός της Ποιοτικής Διατροφής με καταράστηκε να μου καεί το φαγητό επειδή μαγείρεψα κάτι το τόσο παχυντικό!!! :-p
Τα μακαρόνια με φούσκωσαν και για πολλές ώρες ήμουν πλήρως χορτασμένη. Γι' αυτό δεν έφαγα κάτι το απόγευμα. Δεν πεινούσα καθόλου.

Καληνύχτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου