Τετάρτη 8 Ιουλίου 2015

Μεταβολή βάρους - εβδομάδα 43η

Καλημέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Η 43η διατροφική εβδομάδα ολοκληρώνεται σήμερα,
και η ένδειξη στην ζυγαριά ήταν 83,0 kg,
δηλαδή +0,6 kg από την προηγούμενη Τετάρτη!

Η ένδειξη αυτή είναι αναμενόμενη,
καθώς αυτές τις μέρες έχω κατακράτηση υγρών,
λόγω των επικείμενων "ιδιαίτερων" ημερών του μήνα!

Όλα πάνε καλά,
και είμαι χαρούμενη και ευγνώμων για την ποιοτική διατροφή που κάνω!

Να είμαστε καλά και πάντα να πετυχαίνουμε τους στόχους μας!


(Ο κάκτος στον κήπο του παππού μου έβγαλε ένα υπέροχο λουλούδι!)


Μεταβολή βάρους την 36η εβδομάδα όπου ήταν πάλι μεγαλύτερη η ένδειξη της ζυγαριάς...

Ο λόγος που πήρα πολλά κιλά...

:-)

3 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για την αξιόλογη προσπάθεια που κάνεις! Σου έχω ξαναγράψει ότι αποτελείς παράδειγμα προς μίμηση για όποιον θέλει να χάσει πολλά κιλά με σωστό τρόπο. Θέλω να ρωτήσω τα εξής.καφέ πίνεις και αν ναι με πόση ζάχαρη? Όταν ξεκίνησες την διατροφή παρατηρώ ότι το βράδυ έτρωγες φρούτα συνήθως,αργότερα ένταξες και φαγητό για βραδινό και κάποιες φορές γλυκό και παρόλα υτά χανεις κιλά.πιστεύεις ότι ξεκινώντας μια διατροφή πιο αυστηρή κάνεις τον μεταβολισμό να λειτουργεί γρηγορότερα ?και στη συναεχεια παρόλο που τρώς λιγο περισότερο απο την αρχή εξακολουθείς να χανεις βάρος?πες μου αν θες το πλάνο που είχες στο μυαλό σου πριν ξεκινήσεις την ποιοτική διατροφή, θα με βοηθούσες ιδιαίτερα. Ευχαριστώ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Ειλικρινά σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Μου δίνεις δύναμη!

      Όσον αφορά τις απορίες σου...
      Καφέ γενικά δεν πίνω. Τους πρώτους μήνες της διατροφής έπινα έναν ελληνικό (πάντα σκέτο) μιά φορά στις 1-2 βδομάδες. Όσο περνούσε ο καιρός όμως, παρατήρησα ότι όταν έπινα καφέ, μετά από λίγο ένιωθα ενόχληση στο στομάχι. Η εξήγηση που δίνω είναι ότι με την ποιοτική διατροφή που κάνω, το στομάχι μου έχει γίνει ευαίσθητο πια στις επιβαρυντικές τροφές ή ροφήματα. Οπότε εδώ και αρκετό καιρό δεν πίνω καθόλου καφέ.

      Γενικά ότιδήποτε πίνω ή τρώω που να έχει έστω και μισή θερμίδα, το φωτογραφίζω και το ανεβάζω στο blog. Αν έπινα ροφήματα με ζάχαρη ή μέλι θα τα φωτογράφιζα και θα τα ανέβαζα. Ακόμα και φυσικούς χυμούς που έχω πιει (πολύ σπάνια - και πάντα χωρίς προσθήκη ζάχαρης) τους έχω ανεβάσει γιατί έχουν και αυτοί θερμίδες. Τον χειμώνα έπινα αρκετά ροφήματα από βότανα (χαμομήλι, δίκταμο, τσάι του βουνού, κλπ), αλλά πάντα τα έπινα σκέτα και έτσι δεν τα φωτογράφιζα.
      ...

      Διαγραφή
    2. ...
      Όσον αφορά το "πλάνο διατροφής"... δεν είχα ποτέ!
      Γενικά ποτέ δεν μου άρεσε να ακολουθώ προγράμματα, ή να νιώθω περιορισμένη στην διατροφή με οποιονδήποτε τρόπο!
      Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο δεν πήγα σε διαιτολόγο.
      Όλους αυτούς τους μήνες έτρωγα κάθε φορά αυτό που αισθανόμουν ότι είχα ανάγκη.
      Αυτό που παρατήρησα αυτούς τους μήνες και είναι κάπως παράδοξο, είναι ότι τους πρώτους μήνες της διατροφής μου, αν και είχα πολύ περισσότερα κιλά, πεινούσα πολύ λιγότερο, άρα έτρωγα και αρκετά λιγότερο. Όσο περνούσε ο καιρός, η όρεξή μου σιγά-σιγά αυξανόταν, και έτσι άρχισα να τρώω παραπάνω. Και παρ' όλ' αυτά έχανα (και χάνω!) κιλά! Και αυτό το έχουν παρατηρήσει και άλλοι άνθρωποι που έχασαν πολλά κιλά με διατροφή. Η εξήγηση που δίνω είναι ότι όσο έχω πολλά κιλά (άρα και πολλές αποθήκες λίπους), ο οργανισμός μου δεν έχει τόσο πολλές ενεργειακές ανάγκες, γιατί αυτές καλύπτονται και από τις αποθήκες λίπους. Όσο χάνω κιλά, οι αποθήκες λίπους του οργανισμού μειώνονται, και έτσι αυξάνεται η ανάγκη για τροφή, προκειμένου να καλυφθούν οι ημερήσιες ενεργειακές ανάγκες.
      Πάντα σε όλη αυτήν την διαδικασία, όταν λέω πείνα, εννοώ πάντα οργανική! Η συναισθηματική πείνα είναι κάτι τελείως διαφορετικό και καμία σχέση δεν έχει με τις ανάγκες του οργανισμού μας σε τροφή!
      Για να καταφέρουμε να χάσουμε το παραπανίσιο λίπος μας και κυρίως, για να καταφέρουμε να έχουμε μια ποιοτική διατροφή, χρειάζεται πάνω απ' όλα να καταφέρουμε να συνειδητοποιήσουμε και να αντιμετωπίσουμε την συναισθηματική πείνα και υπερφαγία.

      Ο λόγος λοιπόν που έτρωγα λιγότερο στην αρχή δεν είναι ότι ακολουθούσα κάποιο "πλάνο" για "ενεργοποίηση του μεταβολισμού", αλλά επειδή οργανικά πεινούσα λιγότερο, και την συναισθηματική πείνα (όποτε την ένιωθα) την αντιμετώπιζα διαφορετικά από το να την καταπνίγω με τόνους άχρηστου και επιβαρυντικού φαγητού.

      Δεν γνωρίζω τίποτα για τον μεταβολισμό και την ενεργοποίησή του!
      Αυτά που γνωρίζω είναι κάποιες γενικές γνώσεις που όλοι λίγο-πολύ τις ξέρουμε, αλλά το σημαντικότερο που με έχει βοηθήσει σε όλη αυτήν την πορεία είναι η παρατήρηση του δικού μου οργανισμού! Το να παρατηρώ ποιές τροφές μου κάνουν καλό και ποιές όχι, ποιές μου φτιάχνουν την διάθεση, ποιές βοηθούν στην σωστή λειτουργία του εντέρου, ποιές δεν μου προκαλούν ενόχληση στο στομάχι, ποιές βοηθούν στην απώλεια του παραπανίσιου λίπους, και φυσικά, ποιές μου αρέσουν γευστικά και μου αφήνουν μια ευχάριστη "γεύση" αφού τις φάω!

      Το βασικό "πλάνο" (αν θες να το πούμε έτσι) που είχα από την αρχή της προσπάθειας, ήταν να μειώσω πάρα πολύ τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες (ψωμιά, ψωμοειδή, σφολιατοειδή, μακαρόνια και κυρίως όλα τα γλυκά που έχουν ζάχαρη). Αυτές οι τροφές ήξερα από παλιά ότι μου κάνουν κακό, μου προσθέτουν πολύ λίπος, με κάνουν να πεινάω συνέχεια και μου ρίχνουν πραγματικά την διάθεση.
      Στην πορεία έκανα πολλές ακόμα παρατηρήσεις, με τις οποίες τροποποίησα (και τροποποιώ) καθημερινά την διατροφή μου.
      Βέβαια δεν λειτουργώ πάντα με γνώμονα αυτές τις παρατηρήσεις. Υπάρχουν αρκετές στιγμές που κυρίως για κοινωνικούς λόγους (πχ τραπέζια, κεράσματα, κλπ) μπορεί -αν το θέλω και πάντα συνειδητά- να φάω και τροφές που ξέρω ότι δεν μου κάνουν καλό. Αυτό το κάνω επειδή δεν θέλω να μου μείνει κάποιο "απωθημένο" και για να μην αισθάνομαι καμία απολύτως στέρηση ή καταπίεση!

      Ελπίζω να έλυσα τις απορίες σου σχετικά με την διατροφική μου πορεία, και κυρίως, να μην σε ζάλισα με όλη αυτήν την μεγάλη απάντησή μου!

      Το βασικό που έχω να σου προτείνω είναι να παρατηρήσεις τον δικό σου οργανισμό και αναλόγως να προσαρμόσεις την διατροφή σου! Και σημαντικό: να ψάξεις να δεις αν έχεις συναισθηματική πείνα, και αν ναι, να την αντιμετωπίσεις!

      Οτιδήποτε άλλο θα ήθελες να με ρωτήσεις, ευχαρίστως να απαντήσω!

      Να είσαι πάντα καλά!

      :-)

      Διαγραφή