Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

Μεταβολή βάρους - εβδομάδα 36η

Καλησπέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Μια υπέροχη διατροφική εβδομάδα ολοκληρώνεται σήμερα,
και η ζυγαριά έδειξε 87,2 kg,
δηλαδή +0,3 kg από την προηγούμενη Τετάρτη!
Και είμαι πραγματικά χαρούμενη!

Πρέπει να σου πω ότι αν έβλεπα πριν μερικούς μήνες ότι αυξήθηκε η ένδειξη της ζυγαριάς, θα είχα απογοητευτεί και θα με έπιανε άγχος.
Όταν μάλιστα συνέβη αυτό πριν κάποια χρόνια, σε περίοδο που ήμουν σε φάση στερητικής δίαιτας, είχα απογοητευτεί πλήρως, σταμάτησα τη δίαιτα και άρχισα να τρώω και πάλι πολύ.
Είχα τη σκέψη: "Δεν φτάνει που στερούμαι και πεινάω, θα βλέπω και ότι δεν χάνω κιλά; Τα παρατάω! Αν είναι να δείχνει παραπάνω η ζυγαριά, ας τρώω πολύ να το 'φχαριστιέμαι τουλάχιστον!"
Τί καταστροφική σκέψη!

Ευτυχώς πλέον δεν κάνω τέτοιου είδους σκέψεις.
Από τη μία, έχω καταλάβει ότι δεν μπορούμε να βασιζόμαστε στις ενδείξεις της ζυγαριάς, καθώς το βάρος στο σώμα μας αυξομειώνεται για πάρα πολλούς άλλους λόγους πέρα από την αύξηση του λίπους. Μπορεί να έχουμε για παράδειγμα απλά μια κατακράτηση υγρών για κάποιες μέρες που να ανεβάζει την ένδειξη της ζυγαριάς. (Αυτό μπορεί να συμβεί λόγω επικείμενης περιόδου για εμάς τις γυναίκες, λόγω προσωρινού άγχους ή ακόμα και επειδή μπορεί να φάγαμε όσπρια ή άλλες αμυλούχες τροφές τις μέρες πριν το ζύγισμα.) Οπότε είναι τελείως λάθος να βασιζόμαστε μόνο στην ένδειξη της ζυγαριάς για την παρακολούθηση της πορείας μας σχετικά με την απώλεια του παραπανίσιου λίπους μας.
Από την άλλη, είναι πολύ σημαντικό να αναρωτηθούμε για ποιούς λόγους κάνουμε μια ποιοτική διατροφή. Αν κάνουμε ποιοτική διατροφή μόνο για να βλέπουμε να πέφτουν τα κιλά, τότε είναι σίγουρο ότι η προσπάθειά μας έχει ημερομηνία λήξης, γιατί είναι το ίδιο σαν να κάναμε στερητική δίαιτα. Με το παραμικρό κόλλημα της ζυγαριάς θ' απογοητευόμασταν και το πιο πιθανό είναι να πέφταμε με τα μούτρα στο φαί.
Για μένα, το να φτάσω στο φυσιολογικό μου βάρος είναι ένας μόνο από τους πολλούς λόγους για τους οποίους ακολουθώ ποιοτική διατροφή.
Ακολουθώ ποιοτική διατροφή επειδή ξέρω ότι δίνει στον οργανισμό μου όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται! Με κάνει να αισθάνομαι υγιής, μου δίνει πολλή ενέργεια, μου φτιάχνει την διάθεση! Και βασικό: τα τρόφιμα που επιλέγω, μου αρέσουν πολύ γευστικά!
Συνεπώς, ακόμα και να έμενα στάσιμη στα κιλά που είμαι τώρα για πάντα,
και πάλι θα συνέχιζα να κάνω την διατροφή που κάνω τώρα!
Γιατί αυτή η διατροφή μου αρέσει!

Προχωρώ ακάθεκτη λοιπόν προς την 37η εβδομάδα,
πάντα με αισιοδοξία,
και ευγνωμοσύνη που έχω την δυνατότητα να ακολουθώ αυτήν την ποιοτική διατροφή!

Να είμαστε όλοι καλά!

:-D

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου