Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

Απώλεια βάρους - εβδομάδα 62η

Καλημέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Αρκετά σε κράτησα σε αγωνία!
Ήρθε η ώρα να σου αποκαλύψω την ένδειξη της ζυγαριάς γι' αυτήν την εβδομάδα!
Με έδειξε 73,2 kg, δηλαδή -1,7 kg από την προηγούμενη Τετάρτη!
Τέτοιο νούμερο έχω να δω από τις αρχές γυμνασίου!
Είναι πραγματικά συγκινητικό!

Νιώθω άλλος άνθρωπος! Τα συναισθήματα που νιώθω αυτό το διάστημα δεν περιγράφονται! Κάποιες φορές με βλέπω στον καθρέφτη και για λίγα δευτερόλεπτα δεν με αναγνωρίζω! Λέω "αυτή τώρα είμαι εγώ;".   :-D  Είμαι πραγματικά περήφανη γι' αυτό που έχω καταφέρει! Για το ότι έδιωξα από πάνω μου το πολύ βαρύ φορτίο (και κυριολεκτικώς και μεταφορικώς) του παραπανίσιου λίπους μου, για το ότι βρήκα τον πραγματικό εαυτό μου, και εννοείται για το ότι κατάφερα ν' ανακαλύψω την ευλογημένη, ποιοτική διατροφή, η οποία μου χαρίζει ενέργεια, υγεία και καλή διάθεση!

Εύχομαι ολόψυχα όλοι οι άνθρωποι που κουβαλούν βαρύ φορτίο λίπους (όπως κουβαλούσα και εγώ) να καταφέρουν σύντομα ν' αποδεσμευτούν από αυτό και να βιώσουν τα ίδια συναισθήματα που βιώνω εγώ σήμερα! Επίσης εύχομαι σε όλους τους ανθρώπους που έχουν ακόμα στην διατροφή τους το άσπρο αλεύρι και την ζάχαρη (είτε έχουν παραπανίσια κιλά είτε όχι), να μπορέσουν να μειώσουν πολύ (ακόμα καλύτερα να βγάλουν τελείως από την διατροφή τους) τα δύο αυτά καταστροφικά ναρκωτικά, ώστε να νιώσουν την ευεξία και την ενεργητικότητα που μας προσφέρει η ποιοτική διατροφή!

Να είμαστε όλοι καλά και να μας αγαπάμε πολύ-πολύ!
Και να μας αγαπάμε και όσο έχουμε ακόμα τα παραπανίσια μας κιλά!
Αν δεν με είχα αγαπήσει εκείνο τον πρώτο καιρό της προσπάθειας (που ήμουν ακόμα πάνω από 130 κιλά), τώρα δεν θα είχα φτάσει εδώ που βρίσκομαι!
Αγαπήστε τον εαυτό σας και φροντίστε τον! Κανακέψτε τον και χαρίστε του το μοναδικό δώρο της ποιοτικής διατροφής!

:-)

1 χρόνο μαζί! (+φωτογραφίες) :-p

2 σχόλια:

  1. Άλλαξες την ζωή σου!!Μόνη σου!!!Συγχαρητήρια βρε Ελένη μου!!Εγώ παλεύω ακόμη να με αγαπήσω!!Φιλάκια!
    Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κατερίνα μου!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για το θετικό σου μήνυμα!
      Εύχομαι ολόψυχα να καταφέρεις να σε αγαπήσεις και να πετύχεις όλους τους στόχους σου! Θυμίσου ότι το αξίζεις! ;-)

      Διαγραφή