Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

Καλησπέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Σήμερις έφαγα...

πρωί -> 1 μεγάλο πορτοκάλι, (μετά από 50': ) 1 πιάτο κουνέλι βραστό.



μεσημέρι -> τα 2/3 από την lemon pie της φωτογραφίας (χωρίς ζάχαρη, χωρίς γλουτένη!).


νωρίς το απόγευμα -> 2 κατσαρά μαρουλόφυλλα, 1 πιάτο κουνέλι βραστό.



αργά το βράδυ -> μερικά αμύγδαλα ωμά (και μουλιασμένα σε νερό για πολλές ώρες), 4 χουρμάδες, ~300 γρ γιαούρτι (πρόβειο, πλήρες), 1 κ.σ. μέλι.




Η lemon pie που έφαγα το απόγευμα ήταν όλα τα λεφτά! (Έφαγα τα 2/3 όχι επειδή άφησα το 1/3! Αρχικά την πήρα για να την μοιραστώ μ' έναν καλό φίλο, αλλά μου άρεσε τόσο που τελικά έφαγα παραπάνω απ' το μισό!) Δεν μου άφησε την δυσάρεστη αίσθηση που μου αφήνουν τα γλυκά με ζάχαρη, και επίσης η γεύση ήταν ονειρεμένη!
Την έφτιαξε η δημιουργός αυτού του blog: http://chocamole.blogspot.gr/ . Να είναι καλά!
Ευτυχώς που υπάρχουν αρκετοί άξιοι άνθρωποι που φτιάχνουν υγιεινά και νόστιμα γλυκά, γιατί αν περίμενα να φάω από τα χεράκια μου... θα λιποθυμούσα τελικά από την υπογλυκαιμία!!! :-P

Τ' αμύγδαλα που έφαγα το βράδυ ήταν ελαφρώς πικρά. Ελπίζω να μην ήταν χαλασμένα! :-S

Καληνύχτα!

:-)

Σαν σήμερα, πέρυσι είχα φάει... Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014 .

(Το ζύγισμα το πραγματοποίησα σήμερα, αλλά θα σ' ενημερώσω επί αυτού αύριο, γιατί τώρα πάω για ύπνο! Έτσι, για να υπάρχει και λίγο σασπένς! :-p )

4 σχόλια:

  1. τα μαρουλόφυλλα τα τρώς έτσι σκέτα?? ενδιαφέρον..θα το δοκιμάσω. σε ένα άλλο post είδα ότι είχες φάει ωμά χωρίς αλάτι-λάδι και το λάχανο??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!
      Όσον αφορά το αλάτι, ποτέ δεν μου άρεσε ιδιαίτερα, ακόμα και όταν είχα τα πολλά κιλά. Ποτέ δεν έβαζα αλάτι στην σαλάτα ούτως ή άλλως.
      Όσον αφορά το λάδι, εδώ και αρκετούς μήνες δεν το βάζω στα ωμά λαχανικά μου, γιατί έχω διαπιστώσει ότι χωρίς λάδι (και χωρίς αλάτι), αισθάνομαι πολύ καλύτερα την πραγματική γεύση των ωμών λαχανικών! Αντίθετα, τα βραστά (ή στον ατμό) λαχανικά δεν μπορώ να τα φάω χωρίς λάδι! Με λάδι μου αρέσουν πολύ καλύτερα (εξακολουθώ όμως να μην βάζω αλάτι)! Τα μαρουλόφυλλα μ' αρέσει να τα τρώω σκέτα, ενώ το ωμό λάχανο μ' αρέσει να το λούζω με λεμόνι! Όλα αυτά είναι καθαρά θέμα γευστικής προτίμησης! Χρειάζεται ν' ανακαλύψεις εσύ πώς προτιμάς να τρως τα λαχανικά!
      Πάντως σχετικά με το αλάτι, γενικά θεωρώ ότι δεν το χρειαζόμαστε καθόλου, γιατί τα τρόφιμα έχουν από μόνα τους άλατα, τα οποία επαρκούν πλήρως για τις ημερήσιες ανάγκες μας. Βέβαια στα περισσότερα φαγητά που μαγειρεύω (εκτός από τα λαχανικά) βάζω λίγο αλάτι, μόνο για την νοστιμιά. Επειδή έχω αρχίσει όμως να φτιάχνω και φαγητά χωρίς καθόλου αλάτι και μου έχουν αρέσει, μπορεί στο προσεχές μέλλον ν' αποφασίσω να μην ξαναβάλω πουθενά... δεν ξέρω!
      Με δυο λόγια... πειραματίσου για ν' ανακαλύψεις τις δικές σου πραγματικές προτιμήσεις (και όχι αυτές που προέκυψαν μόνο από τις συνήθειες της οικογένειας ή του περίγυρού σου)!

      Αυτά! Ελπίζω να μην σε ζάλισα!
      Να είσαι καλά!
      :-)

      Διαγραφή
  2. Κάθε άλλο... Δεν με ζάλισες καθόλου ίσα ίσα χάρηκα με την απάντηση �� η αλήθεια είναι ότι επειδή έχω υπόταση πρέπει να τρώω λίγο. Πολύ ενδιαφέροντα όλα τα σχόλια σου πραγματικά. Ευχαριστούμε


    ����������������

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!
      Κι εγώ δεν είμαι σίγουρη αν θα το κόψω τελείως το αλάτι... Κάποια φαγητά το χρειάζονται το αλατάκι τους! Αν έχεις υπόταση, εννοείται είναι καλό να βάζεις αλάτι!
      Δεν χρειάζεται να μ' ευχαριστείς καθόλου! Εγώ ευχαριστώ, γιατί με τις ερωτήσεις, τις συμβουλές και τα σχόλια που διαβάζω εδώ, αισθάνομαι ότι έχω μια καλή παρέα στην πορεία μου αυτή, και παίρνω δύναμη για την συνέχεια!
      Να είσαι καλά, και ό,τι χρειαστείς, εδώ είμαι εγώ!
      ;-)

      Διαγραφή