Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2021

10ο Ζύγισμα - 1 Σεπτεμβρίου 2021



Καλημέρα αγαπημένο Ημερολόγιο
και καλό μήνα! 

Τον προηγούμενο μήνα η διατροφή μου δεν ήταν ποιοτική. Πολλά σουβλάκια, σφολιατοειδή, πίτσες, μπέργκερ και άπειρα γλυκά! Σιροπιαστά, πάστες, σοκολάτες και άπειρα παγωτά. Άστα να πάνε! 

Η μαμά μου μου είπε να ξαναρχίσω την ποιοτική διατροφή σήμερα που ξεκινάει καινούριος μήνας. Και επειδή ακούω πάντα τη μαμά μου 😎, με περίσσιο θάρρος ανέβηκα στην ζυγαριά!

Πριν όμως σου πω το αποτέλεσμα,
ας σου δείξω κατιτίς απ' τα φυτά μου! 

Θυμάσαι τότε που έκανα ποιοτική διατροφή και έφτιαχνα μους με αβοκάντο, μπανάνα και κακάο; Κράτησα ένα κουκούτσι από εκείνα τα αβοκάντο, το έβαλα σε νερό και σήμερα έχω αυτόν τον μικρούλη!... 


Η ντάλια μου... 


Ο ηλίανθός μου... 


Και το αποτέλεσμα του ζυγίσματός μου... 

...121,6! 


1ο Ζύγισμα - 15/3/2021 -> 149,3 kg
2o Ζύγισμα - 1/4/2021 -> 141,5 kg
3ο Ζύγισμα - 15/4/2021 -> 138,8 kg 
4ο Ζύγισμα - 1/5/2021 -> 134,6 kg 
5ο Ζύγισμα - 15/5/2021 -> 130,8 kg
6ο Ζύγισμα - 1/6/2021 -> 127,5 kg
7ο Ζύγισμα - 15/6/2021 -> 122,7 kg 
8ο Ζύγισμα - 1/7/2021 -> 118,4 kg
9ο Ζύγισμα - 1/8/2021 -> 118,4 kg
10ο Ζύγισμα - 1/9/2021 -> 121,6 kg

Μεταβολή απ' το προηγούμενο ζύγισμα -> +3,2 kg
Μεταβολή από την αρχή -> -27,7 kg


Δεν ξέρω τί άλλο να πω. 
Δεν ξέρω τί θα γίνει στη συνέχεια. 

Ας είμαστε καλά! 

🙃


2 σχόλια:

  1. Στα 120 κιλά τα +3 κιλά δε λένε και πολλά. Μπορεί να είναι και κατακρατήσεις από τους υδατάνθρακες. Εγώ όταν ήμουν παχύς αλλά ακόμη και τα πρώτα χρόνια που αδυνάτισα είχα καθημερινές ημερήσιες διακυμάνσεις αυτού του μεγέθους. Έχω στο excel καθημερινές ζυγίσεις πρωΐ βράδυ από τον Αύγουστο του 2012 οπότε δεν σου το λέω με αβεβαιότητα.
    Η πραγματική διαφορά φαίνεται στην μεζούρα.

    Το ζήτημα είναι άλλο. Αν η ποιοτική, όπως την λες, διατροφή δεν σε βοηθά να ελέγξεις την όρεξή σου και να μην έχεις τέτοιες περιόδους κακής διατροφής τότε ίσως χρειάζεται να αναθεωρήσεις τον βαθμό "ποιοτικότητας" της διατροφής σου. Όπως επίσης και το πλήθος των θερμίδων που καταναλώνεις. Ίσως να μην χρειάζεται να πέφτεις τόσο χαμηλά και μετά να ακολουθεί περίοδος με πολλές θερμίδες.

    Σε μένα η μέθοδος της καθαρής διατροφής ή του αποκλεισμού των τροφών που δεν μπορούσα να ελέγξω αλλά και των πολύ χαμηλών θερμίδων δούλεψε χωρίς τέτοια διαλείμματα. Ούτε ένα.
    Ίσως οφείλεται στην ηλικία μου, ίσως στην αποφασιστικότητά μου λόγω του κινήτρου μου. Τα ζητήματα υγείας έχουν αποτελέσει εφαλτήρια ολοκληρωμένων και διατηρήσιμων αδυνατισμάτων και σε άλλους ανθρώπους. Ένα σακατεμένο γόνατο ισοδυναμούσε με απόρριψή μου από την αγορά εργασίας οπότε μετά δεν θα μπορούσα καν να συνεχίσω να τρώω όπως έτρωγα. Το δίλημμα ξεκάθαρο.
    Και σταδιακά άρχισα να ξανατρώω κι από αυτές που με "κατέστρεψαν" αλλά σε συχνότητα και ποσότητα που είναι πιά "ακίνδυνες". Δηλαδή έχω πιά τον έλεγχο.
    Και οι θερμίδες σταδιακά ανέβηκαν γιατί με πίεσε το σώμα μου αλλά κι εγώ δεν το εξώθησα σε σημείο τέτοιο ώστε η πίεση να έρθει σαν κατακλυσμιαίο κύμα.
    Στα 150 κιλά έχανα με μέσο όρο θερμίδων τις 1300. Σήμερα και μόνον που το σκέφτομαι παγώνω. Σε κανονικές συνθήκες μου είναι παντελώς αδύνατον να φάω τόσο λίγο ούτε καν για δυό μέρες στη σειρά. Σήμερα δυσκολεύομαι να πέσω στις 2000.
    Στα 80 κιλά έχανα με μοθ τις 1500.
    Και στα 76-80 που διατηρούμαι είμαι στις 2300.
    Και δεν πηγαίνω γυμναστήριο. Δηλαδή δεν βασίζομαι σε θερμιδικό έλλειμα από άσκηση. Όταν πήγαινα έφτανα στις 3200-3500.
    (Δεν έχω κάνει το εμβόλιο οπότε πρέπει να ασκούμαι με μάσκα κάτι το οποίο μου είναι αδύνατον αφού το δοκίμασα και υπέφερα. Ειδάλλως θα πήγαινα. Δηλαδή δεν διέκοψα για άλλο λόγο. Και μου κακοφαίνεται απίστευτα που είμαι αποκλεισμένος και δεν γίνεται να σηκώσω βάρη. Και είμαι σε φοβερό δίλλημα να το κάνω για αυτόν και μόνον το λόγο.)

    Επίσης, κάτι άλλο στο οποίο έχω αλλάξει οριστικά είναι και η σύνδεση του τι θα φάω και της ικανοποίησης που ακολουθεί. Κάποτε είχα εξαιρετικά περιορισμένο διαιτολόγιο όσον αφορά αυτά που με έκαναν να νοιώθω πλήρης. Η μέθοδος που ακολούθησα με βοήθησε να απαλλαγώ από αυτό το βάσανο. Αρκεί να φάω κάτι, οτιδήποτε ώστε να φύγει η πείνα. Είτε είναι πιτόγυρο είτε είναι μερικά χαρούπια από ένα δένδρο στην στάση ενός ταξιδιού. Δεν με νοιάζει πιά. Νοιώθω εξίσου ικανοποιημένος. Και μάλιστα με τα χαρούπια νοιώθω ακόμη καλύτερα αφού δεν φέρνουν λήθαργο όπως το πιτόγυρο.

    Οπότε εσύ σε αυτά τα κιλά χάνεις άνετα και διατηρήσιμα βάρος χωρίς να πέφτεις πολύ χαμηλά στις θερμίδες όπως συνηθίζεις.
    Σε μένα ο αυστηρός περιορισμός επί μακρόν, γύψος κατ'ουσίαν, δούλεψε. Κι εμένα μου βγήκε από μόνο του, δεν ακολούθησα κάποιες οδηγίες.
    Ίσως πρέπει κι εσύ να βρεις κάτι που σου ταιριάζει καλύτερα. Αντί για "γύψο" ίσως να σου αρκεί ένας πιό εφαρμοστός και σφιχτός "επίδεσμος".

    Τ67

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ωραιο το σχόλιο του Τ67!

    Και για μένα έχει πολύ δίκιο, χρειαζεται αναθεώρηση η 'ποιοτική' διατροφή που έχεις στο μυαλό σου και που έκανες γιατί όπως βλεπεις σε οδηγεί σε πολυφαγία την οποια απο οτι έχω δει δύο μηνες τωρα δεν σταθηκε δυνατο να διακοπει. Τα κιλα πραγματικα δεν εχουν σημασια. Φοβαμαι οτι θα επαναπαυτεις στο οτι πηρες μονο 3 κιλα και θα σκεφτεις α σιγα μπορω να συνεχισω ετσι αφου παιρνω τοσο λιγο. Το παιχνιδι θα κερδιθει οταν βρεις ποιες ειναι οι ανωτερες θερμιδες που μπορεις να τρως και να χανεις σε καλο ρυθμο και οχι οι κατωτερες, τα εξηγει ο Τ67 καλυτερα. Οι τροφες που εχεις τσουβαλιασει σαν σκουπιδοτροφες, μπορουν μια χαρα να υπαρχουν στο προγραμμα σου απλα σε μικροτερη ποσοτητα και ισως σε πιο σπιτικη μορφη πχ σπιτικη σπανακοπιτα στην καταψυξη ή ακομα και απο τον φουρνο αλλα πιο αραια. Με το να τις κατηγοριοποιεις σαν σκουπιδια αυξανεις και τις τυψεις που εχεις οταν τις τρως, με συνεπεια να τρως ακομα περισσοτερες για να σου φυγουν οι τυψεις ή να τιμωρησεις τον εαυτο σου. Μια που αλλαζει ο μηνας οπως λες ισως ειναι ευκαιρια για αναθεωρηση ή κατι νεο οπως λες και οχι επιστροφη στα παλια. Κατι αλλο ηθελα να ρωτησω αν μενεις με την μητερα σου. Πχ η δικια μου θεωρει οτι οταν κανεις διαιτα τρως μονο ψητα και βραστα και γιαουρτι και δεν χωραει τιποτα αλλο αλλιως απετυχες πχ σαλτσες, παγωτα, σφολιατες, σουβλακια. Δες μηπως επηρεαζεσαι και απο εκει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή