Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

Ένα αγαπημένο όσπριο, ο αρακάς!

Καλησπέρα!

Σήμερα ήθελα να φάω κάποιο όσπριο, και είπα να φτιάξω αρακά, που μου αρέσει πολύ!
Επειδή τελευταία έχω φάει πολλά κοκκινιστά φαγητά, αποφάσισα να τον φτιάξω λεμονάτο.

Υλικά που χρησιμοποίησα:

1 kg αρακάς κατεψυγμένος
5 κ.σ. λάδι
λεμόνι
1 μεγάλο κρεμμύδι
2 στρουμπουλές σκελίδες σκόρδο
μαϊντανός, ρίγανη
αλάτι, πιπέρι


Στην αρχή τσιγάρισα το ψιλοκομμένο κρεμμύδι στο λάδι...


...μετά από λίγο πρόσθεσα τον αρακά και τον τσιγάρισα για λίγο...


...στη συνέχεια πρόσθεσα νερό, τις σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένες, τον μαϊντανό και τα υπόλοιπα μυρωδικά...


...ανακάτεψα καλά, και 5 λεπτά πριν το τέλος του μαγειρέματος πρόσθεσα το λεμόνι.
Στο τέλος είχα αυτό το αποτέλεσμα...



...ένα νόστιμο, χορταστικό και πολύ θρεπτικό φαγητό!

:-)


2 σχόλια:

  1. Α τι ωραία συνταγή!! Εγώ συνήθως βάζω extra καροτάκι, άνιθο και πιπεριά κόκκινη και λίγη πατατα κομμένη κυβάκια. Χαρακτηρίζεται όσπριο ο αρακάς;; Πόσα μας μαθαίνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρούλι μου!
      Ναι, ο αρακάς είναι όσπριο, έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε πρωτείνες και είναι καλή πηγή ασβεστίου! Δηλαδή είναι πολύ θρεπτικός!
      Καλά, εσύ τον κάνεις πολύ μερακλίδικο τον αρακά!
      Την επόμενη φορά θα δοκιμάσω να βάλω και εγώ κι άλλα λαχανικά μέσα! Ευχαριστώ για την ιδέα! :)

      Διαγραφή