Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014

Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014

Καλησπέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Αυτά που έφαγα σήμερα ήταν...

πρωί -> 2 πορτοκάλια.


νωρίς το μεσημέρι -> 1 μπανάνα, 2 δαμάσκηνα αποξηραμένα.



αργά το μεσημέρι -> 1 στήθος κοτόπουλο στο φούρνο (με αρκετό λάδι), 1 μπωλ χωριάτικη σαλάτα με: 2 ντομάτες, 2 αγγούρια, 1 μικρό κρεμμύδι, 1 μικρή πιπεριά.


βράδυ -> 2 ινδικά σουβλάκια (με λεπτή πίτα αλάδωτη, κομμάτια στήθους κοτόπουλου, αγγούρι, ντομάτα, μαρούλι, κρεμμύδι και σως).


Το βράδυ πήγα σ' ένα ινδικό εστιατόριο και παρήγγειλα 1 σουβλάκι ινδικό.
Το φέρνουν κομμένο στη μέση, και ποσοτικά είναι περίπου σαν 2 σουβλάκια.
Επειδή το προηγούμενο γεύμα μου ήταν πολλές ώρες πριν και πεινούσα, αποφάσισα να τα φάω και τα 2.
Γευστικά ήταν όνειρο! Το κρέας ήταν πολύ καλό, τα λαχανικά πολύ φρέσκα, η σως ελαφριά και μου άρεσε που η πίτα ήταν λεπτή και δεν είχε πατάτες, κι έτσι δεν "στούμπωσα" στους υδατάνθρακες!
Όμως, όπως αποδείχτηκε, η ποσότητα ήταν μεγάλη και βαρυστομάχιασα!
Δεν ξέρω αν με την προσεγμένη διατροφή έχει μειωθεί η χωρητικότητα του στομαχιού μου, πάντως ένιωσα  δυσφορία, που κράτησε για αρκετές ώρες. Και το ενδιαφέρον είναι ότι παλαιότερα, που δεν πρόσεχα την διατροφή μου, τύχαινε να φάω αυτά τα ίδια ακριβώς, μετά και 1-2 σοκολάτες και να μην χορτάσω!

Όπως και να 'χει, είμαι αισιόδοξη για την συνέχεια!

Να είστε όλοι καλά!

Καληνύχτα!

:-)

2 σχόλια:

  1. Πάντως μην ξεχνάς ότι το στομάχι μπορεί μια χαρά να ξεχειλώσει.
    Κι εμένα είχε "μπει" και δεν μπορούσα να φάω μερίδα γύρο.
    Και σήμερα τρώω νυχτερινό γεύμα μέχρι και τρία κιλά!!!Ω,ναι.
    Άτιμη coca light.
    Tassos67

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν επαναπαύομαι λοιπόν!!
    Είναι χρήσιμη πάντα η εμπειρία σου Τάσο!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή