Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015

Απώλεια βάρους - εβδομάδα 58η

Καλησπέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Από αύριο δεν θα έχω πρόσβαση στην ζυγαριά μου, οπότε αποφάσισα να πραγματοποιήσω σήμερα (Δευτέρα) το εβδομαδιαίο μου ζύγισμα αντί για την Τετάρτη.

Να σου θυμίσω ότι εδώ και πάνω από 1 μήνα, η ζυγαριά έμενε κολλημένη γύρω στα 76,5 kg.
Αν ήμουν προσκολλημένη στις ενδείξεις της ζυγαριάς και δεν αγαπούσα τον εαυτό μου, θ' απογοητευόμουν, και πιθανότατα να έκανα κακό στον οργανισμό μου κάνοντας υπερφαγικά επεισόδια με καταστροφικές τροφές.
Ευτυχώς όμως δεν δίνω ιδιαίτερη βαρύτητα στον εκάστοτε αριθμό της ζυγαριάς και αγαπώ πολύ τον εαυτό μου (ή τουλάχιστον προσπαθώ!) και συνέχισα κανονικά να τρέφομαι με τις ποιοτικές τροφές που μου κάνουν καλό και μου φτιάχνουν την διάθεση! Δεν πέρασε καν απ' το μυαλό μου να σταματήσω την ποιοτική διατροφή!

Και η ζυγαριά ξεκόλλησε! Και μάλιστα αρκετά!
Με έδειξε -1,9 kg από την προηγούμενη εβδομάδα,
δηλαδή είμαι 74,6 kg!

Και θ' αναρωτηθεί κάποιος... έγινε κάνα θαύμα και ξεκόλλησε;
Όχι! Απλά μετά από αρκετές εβδομάδες που περίμενα τις... "ιδιαίτερες" ημέρες του μήνα, επιτέλους ήρθαν και ολοκληρώθηκαν! Και καθώς έφυγαν, πήραν μαζί τους και περίπου 2 κιλά!!

Και κάνοντας μια αφαίρεση από την αφετηρία μου (134,5 kg),
συνειδητοποιώ ότι έχω χάσει 59,9 kg!
Μια ανάσα από τα -60 kg!

Είμαι πραγματικά πολύ περήφανη και αισιόδοξη για την συνέχεια!
Βασικοί στόχοι τώρα: ν' αποκτήσω υγιή σχέση με το φαγητό και ν' αγαπήσω ολοκληρωτικά τον εαυτό μου!

Να είμαστε όλοι καλά και να μας αγαπάμε πολύ-πολύ!!


Μεταβολή βάρους - εβδομάδα 36η... http://diatrofis-imerologio.blogspot.gr/2015/05/36.html
Μεταβολή βάρους - εβδομάδα 51η... http://diatrofis-imerologio.blogspot.gr/2015/09/51.html


Υ/Γ: Επειδή πρόσβαση στην ζυγαριά μου θα έχω πάλι το Σάββατο 31/10, θα πραγματοποιήσω τότε το ζύγισμα της επόμενης εβδομάδας.

:-)

2 σχόλια: