Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2015

Καλησπέρα! (σούπα λαχανικών)

Γεια σου αγαπημένο Ημερολόγιο!

Μετά το χθεσινό μου φαγοπότι, είπα σήμερα να φτιάξω κάτι ελαφρύ.
Και... δημιούργησα πάλι! :-D
Πραγματικά, τώρα τελευταία με εκπλήσσω με τις μαγειρικές μου επιδόσεις!
(Όπως κατάλαβες, δεν είμαι απλή ψωνάρα... το ψώνιο μου έχει φτάσει σε άλλα επίπεδα λέμε!!) :-P

Έφτιαξα σούπα λαχανικών και έβαλα όλη την λαϊκή μέσα!
Λάχανο, καρότο, κρεμμύδι, πράσο, σκόρδο, σέλινο, μαϊντανό και ρίγανη!
Την συνόδευσα με λάδι και λεμόνι (κλασσικά!).
Βγήκε πεντανόστιμη!

(Το σέλινο δεν το χρησιμοποιούσα στην μαγειρική μου... κακώς! Είναι υπέροχο υλικό και πολύ αρωματικό! Λέω να το υιοθετήσω, ειδικά αυτήν την περίοδο που είναι και η εποχή του!)






Να είμαστε όλοι καλά και να έχουμε πάντα δημιουργική διάθεση!

:-)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου