Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2015

Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2015

Καλημέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Σήμερα έφαγα...

αργά το πρωί -> 2 πορτοκάλια, (μετά από μισή ώρα: ) 2 μαρουλόφυλλα, 2 μεγάλα κομμάτια χοιρινό, 4 κομμάτια μοσχάρι (με αρκετή σάλτσα).




νωρίς το μεσημέρι -> 1 ρόδι.


νωρίς το απόγευμα -> 2 μαρουλόφυλλα, 3 δίκροκα αυγά στον φούρνο (με πιπεριές, πράσο και μυρωδικά), (μετά από λίγη ώρα: ) 2 μήλα.





ξημερώματα Κυριακής (περίπου 8 ώρες μετά το τελευταίο μου γεύμα) -> μίγμα κολοκυθόσπορου και ινδικής καρύδας με 2 κ.σ. μέλι και κανέλα, ακόμα 2-3 χούφτες κολοκυθόσπορους, αρκετά στραγάλια, 2 μανταρίνια.







Το Σάββατο το βράδυ έλειπα απ' το σπίτι και έμεινα πολλές ώρες νηστική. Κακώς δεν είχα προνοήσει να πάρω μαζί μου κάτι να φάω να μην λυσσάξω της πείνας (είχα και αυτήν την λάθος σκέψη "με τόσα που έφαγα μέσα στην μέρα, σιγά μην έχω ανάγκη να ξαναφάω"). Και λύσσαξα της πείνας. Και όταν γύρισα σπίτι έφαγα ό,τι βρήκα!
Μαθαίνω απ' το λάθος μου και την επόμενη φορά θα είμαι πιο προνοητική!

Καλημέρα!

:-)

Σαν σήμερα, πέρυσι είχα φάει... Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014 .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου