Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015

Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015

Καλησπέρα αγαπημένο Ημερολόγιο και καλό μήνα!

Ξεκίνησε δυναμικά ο μήνας με υπερφαγικά! :-D

08:00 -> 67 γρ αμύγδαλα ωμά (και μουλιασμένα σε νερό όλη νύχτα) με 1 κ.σ. μέλι και αρκετή κανέλα.


10:00 -> 1 ακτινίδιο.


11:45 -> 1 πιάτο γιαούρτι (πρόβειο, πλήρες), 2 μπάρες (με ξηρούς καρπούς, αποξηραμένα φρούτα και μέλι - η μία είχε και σοκολάτα με ακατέργαστη ζάχαρη).




15:00 -> τα 2/3 του μπωλ σαλάτα (με μαρούλι, πιπεριά, ντοματίνια, παρμεζάνα, ρόδι και σως μουστάρδα-μέλι-μπαλσάμικο), 4 από τα χοιρινά σουβλάκια (καλαμάκια) της φωτογραφίας.



17:10 -> 3 μανταρίνια, 1 μπάρα (με ξηρούς καρπούς, αποξηραμένα φρούτα και μέλι), 1 χαρουπολάτα, 1 πιάτο γιαούρτι.






Αυτή τη στιγμή πονάει το στομάχι μου. :-(
Παλαιότερα έκανα υπερφαγικά με κρουασάν και σοκολάτες, τώρα κάνω με μπάρες και χαρουπολάτες! Η ποιότητα βελτιώθηκε, όμως το υπερφαγικό είναι υπερφαγικό ανεξάρτητα από την ποιότητα των τροφών.
Δεν ξέρω τί έχω πάθει αυτές τις μέρες. Μήπως είναι ανάδρομος ο Ερμής; :-p
Δεν μπορώ να βρω την αιτία όλου αυτού. Ευτυχώς τουλάχιστον δεν νιώθω ενοχές!
Μα να με πιάνει κάθε φορά μια μέρα πριν το εβδομαδιαίο ζύγισμα;! Τί γκαντεμιά είναι αυτή;! :-P
Τέλος πάντων!
Να δω τί άλλο θα φάω μέχρι το βράδυ!


18:50 -> 5 σύκα αποξηραμένα.


19:30 -> συνολικά 250 γρ φυστίκια Αιγίνης.





:-\

Να στεναχωρηθώ που έφαγα ό,τι υπήρχε μες στο σπίτι;
Που έφαγα σε μία μέρα ό,τι κανονικά θα έτρωγα σε 3 μέρες;
Ν' απογοητευτώ με τον εαυτό μου;
Να θυμώσω;
Να νιώσω ενοχές;
Να με κατακρίνω;
Να φοβηθώ ότι θα "γυρίσω πίσω";

Αντί για όλ' αυτά, προτίμησα να το διασκεδάσω! Ναι, το διασκέδασα!
Γέλασα με την ψυχή μου! Αν και δεν ήταν, θεώρησα αστείο όλο αυτό που συνέβαινε, δηλαδή το να μην μπορώ να σταματήσω να τρώω. Θυμήθηκα παλαιότερες εποχές...
Από την μία σκεφτόμουν "Ρε, τί κάνεις τώρα;" και αμέσως ερχόταν η απάντηση "Φάε ό,τι θες, μην αγχώνεσαι για τίποτα!".  :-D  Ήταν πραγματικά αστείο όλο αυτό!
Αυτό που δεν ήταν αστείο ήταν ο μεγάλος πόνος στο στομάχι μου και το αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι κακοποίησα τον εαυτό μου με όλη αυτήν την τεράστια ποσότητα τροφής.
Για κάποιον όμως ανεξήγητο λόγο, θεώρησα καλύτερο να το αφήσω να ξεσπάσει όλο αυτό αντί να προσπαθήσω να καταπιέσω την μεγάλη μου θέληση για τροφή και να το διαχειριστώ.
Έκανα καλά; Έκανα κακά; Να πω την αλήθεια δεν ξέρω! Παρατηρώ με προσοχή αυτό που συνέβη και ελπίζω σύντομα να βγάλω πολύτιμα συμπεράσματα.
Αυτό που σίγουρα δεν θα επιτρέψω στον εαυτό μου είναι να νιώσει ενοχές ή να με κατακρίνει!
Από εκεί και πέρα σίγουρα του οφείλω μια συγνώμη για την κακοποίηση που του έκανα.
Αν φοβάμαι μην παχύνω; Ούτε καν! Και 80 να δείξει αύριο η ζυγαριά, δεν θα με απασχολήσει καν! Αυτό που έχει σημασία για μένα τώρα είναι να μπορέσω να καταλάβω τί θέλει να μου διδάξει όλο αυτό.
Εξακολουθώ να πιστεύω ότι είμαι πιο κοντά στην οριστική μου θεραπεία (από την συναισθηματική υπερφαγία) από ποτέ!

Να είμαστε όλοι καλά και να μας αγαπάμε!
Να μας αγαπάμε ακόμα και αν μας κάνουμε κακό καμιά φορά!
Θα έρθει σύντομα η ώρα που θ' αφήσουμε όλα τ' αρνητικά πίσω μας και θα θεραπευτούμε οριστικά!

Καληνύχτα!

:-)

Σαν σήμερα, πέρυσι είχα φάει... Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014 .

2 σχόλια:

  1. Ισως επειδη εχουμε χειμωνα. Οχι πολυ κρυο ακομη, αλλα ειναι χειμωνας. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ ειλικρινά που προσπαθείς να με κάνεις να νιώσω καλύτερα!
      Λόγω του κρύου και του χειμώνα, πες να δικαιολογήσω 1-2 μπάρες και λίγους παραπάνω ξηρούς καρπούς... Όμως όλ' αυτά που έφαγα δεν δικαιολογούνται ούτε με το να έμενα στην Αλάσκα!! :-D

      Διαγραφή