Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

Καλησπέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Η μέρα φτάνει σιγά-σιγά στο τέλος της και αυτά που έφαγα ήταν...

πρωί -> ~250 γρ γιαούρτι, 1 κ.σ. μέλι, 1 κ.σ. σταφίδες ξανθές, 1-2 κ.σ. μούσλι.


μεσημέρι -> 2 τσιπούρες στον φούρνο, 1 μεγάλο μπωλ μπρόκολο και κολοκυθάκια στον ατμό.


βράδυ -> 1 μπωλάκι γιαούρτι, 4 δαμάσκηνα, 1 κ.σ. σταφίδες ξανθές, 1 κ.σ. αμύγδαλα ωμά, 1 κ.σ. φουντούκια ωμά.

.

Το μεσημεριανό μου ήταν πραγματικά πολύ νόστιμο, όμως ήταν μεγάλο σε ποσότητα,
με αποτέλεσμα να βαρυστομαχιάσω. Για πολλές ώρες αισθανόμουν πλήρως χορτάτη.
Χρειάζεται να ρυθμίσω λίγο καλύτερα τα μεσημεριανά μου,
γιατί μερικές φορές ξεφεύγω σε ποσότητα.
Θα ήταν καλύτερο να είναι κατανεμημένη πιο ομοιόμορφα η ποσότητα της τροφής μου μέσα στην μέρα. Θα το προσπαθήσω!

Να έχουμε όλοι μια όμορφη Κυριακή!

Καληνύχτα!

:-)

2 σχόλια:

  1. Συγχαρητηρια για την μεχρι τωρα πορεία σου και φυσικά για τα αποτελέσματα που εχεις.Εγω συμπληρώνω αύριο την Τριτη εβδομάδα μου.Καλη επιτυχία και στις δυο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νάνσυ καλησπέρα!
    Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και μπράβο για την προσπάθειά σου!
    Καλή μας επιτυχία!!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή