Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

Καλησπέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Η μέρα φτάνει σιγά-σιγά στο τέλος της και αυτά που έφαγα σήμερα ήταν...

πρωί -> 2 μικρά πορτοκάλια.


νωρίς το μεσημέρι -> 1 μπανάνα.


αργά το μεσημέρι -> 1 ομελέτα με: 2 αυγά, 1 μεγάλο κρεμμύδι, 2 πράσινες πιπεριές, σκόρδο και 2 κ.σ. λάδι, 1 μπωλ σαλάτα με: μαρούλι, 3 μικρά αγγούρια και σως μουστάρδας.


απόγευμα -> 1 κομμάτι σοκολάτα γάλακτος με αμύγδαλα και φουντούκια (~35 γρ).


βράδυ -> το μισό από 1 μεγάλο ρόδι.



Πώς φτιάχνω την ομελέτα...
http://diatrofis-imerologio.blogspot.gr/2014/09/blog-post_10.html

Σήμερα ήθελα πολύ να φάω σοκολάτα.
Είμαι πολύ χαρούμενη με τον εαυτό μου που έφαγα μια φυσιολογική ποσότητα!
Μετά δεν ήθελα άλλη!
Παλιότερα η σοκολάτα ήταν ο βασικός μου εθισμός.
Ήταν η συντροφιά μου στις δυσκολίες, στις στεναχώριες, στο άγχος, στην βαρεμάρα, ακόμα και στην χαρά μερικές φορές! Γι' αυτό και την αποφεύγω γενικά και πριν την φάω με πιάνει μια μικρή "φοβία" μην γυρίσω στα "παλιά".
Όμως διαπιστώνω με χαρά ότι πλέον αρκούμαι σε μια φυσιολογική ποσότητα και δεν την αναζητώ πάνω από 1-2 φορές το μήνα. Μου αρέσει πολύ που αρχίζω να έχω μια φυσιολογική σχέση με την σοκολάτα!

Να έχουμε όλοι ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

:-)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου