Τετάρτη 26 Αυγούστου 2015

Απώλεια βάρους - εβδομάδα 50η

Καλημέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Ναι! Είναι γεγονός!! Σήμερα κλείνουμε 50 εβδομάδες μαζί!!!
Ήταν και είναι ένα υπέροχο και άκρως ενδιαφέρον διάστημα, στο οποίο έμαθα πολλά!
Και συνεχίζουμε ακάθεκτοι!

Σήμερα η ζυγαριά έδειξε έναν αριθμό που ειλικρινά, δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που τον είδα στην ζωή μου!
Με έδειξε 76,8 kg, δηλαδή -1,5 kg από την προηγούμενη εβδομάδα!

Είμαι πολύ χαρούμενη και ευγνώμων γι' αυτήν την καθοδική πορεία της ζυγαριάς,
όμως περισσότερο χαρούμενη είμαι για το γεγονός ότι τρώω τροφές ποιοτικές, που μου φτιάχνουν την διάθεση, με γεμίζουν ενέργεια μέσα στην ημέρα, μ' αρέσουν πολύ γευστικά και με χορταίνουν πλήρως! Είμαι επίσης περισσότερο χαρούμενη για το γεγονός ότι αισθάνομαι ανάλαφρο το σώμα μου και μπορώ με άνεση να κινούμαι στις διάφορες δραστηριότητές μου!

Μην απογοητευόμαστε αν "κολλάει" μερικές φορές η ζυγαριά... όσο ακολουθούμε ποιοτική διατροφή, το παραπανίσιο λίπος μας φεύγει από το σώμα μας. Και αυτό είναι το πιο σημαντικό! Και εγώ έχω κολλήσει αρκετές φορές, όμως δεν πτοήθηκα καθόλου! Για παράδειγμα, η 36η μου εβδομάδα... http://diatrofis-imerologio.blogspot.gr/2015/05/36.html .

Να είμαστε όλοι καλά και ν' αγαπάμε πολύ-πολύ τους εαυτούς μας!


Υ/Γ: Όπως σου υποσχέθηκα και εδώ... http://diatrofis-imerologio.blogspot.gr/2015/08/1-538-kg.html , στις 10 Σεπτεμβρίου που θα κλείσουμε 1 χρόνο μαζί (με το καλό!), θα σου δείξω φωτογραφίες μου του "πριν" και του "μετά"!

Ο λόγος που πήρα πολλά κιλά... http://diatrofis-imerologio.blogspot.gr/2015/05/blog-post.html .

Οργανική ή συναισθηματική πείνα; http://diatrofis-imerologio.blogspot.gr/2015/07/blog-post_17.html


:-)

2 σχόλια:

  1. Παρακολουθώ το ημερολόγιό σου σχεδόν από την αρχή. Ξεκίνησα να σε διαβάζω στα 84 κιλά και εσύ ξεκίνησεις να γράφεις με πολλά κιλά πάνω από τα 84. Σήμερα σχεδόν ένα χρόνο μετά ζυγίζεις 76 κιλά και εγώ ακόμα 84!! Χαχαχαχα.. Σε ζηλεύω με την πολύ καλή έννοια!! 👍👍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!
      Σ' ευχαριστώ πολύ, όμως να μην "ζηλεύεις" καθόλου!
      Το να μείνουμε στάσιμοι σε κάποια κιλά για 1 χρόνο και να μην πάρουμε καθόλου παραπάνω βάρος (που είναι πολύ εύκολο να συνεχίζαμε να παίρνουμε κιλά, δυστυχώς), είναι σημαντικό κατόρθωμα και να μην το υποτιμάς καθόλου!
      Και τα 84, μια χαρά κιλά είναι! Δεν είναι 134,5 , όπως τα δικά μου πριν 1 χρόνο!
      Ευχαριστώ που παρακολουθείς το ημερολόγιό μου!
      Σου εύχομαι ν' αγαπάς πολύ τον εαυτό σου και σύντομα να φτάσεις σε όποιο βάρος νιώθεις εσύ καλύτερα!
      ;-)

      Διαγραφή