Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Παρασκευή 19 Ιουνίου 2015

Καλημέρα!

Την Παρασκευή 19/6 έφαγα...

πρωί -> 1 πιάτο γιαούρτι, 1 κ.σ. μέλι, 1 κ.σ. σταφίδες, 3 κ.σ. βρώμη, 1 γεμάτη χούφτα φυστίκια αράπικα.



μεσημέρι -> 1 πιάτο χωριάτικη σαλάτα, 1 πιάτο αρνί κοκκινιστό.



απόγευμα -> 2 ακτινίδια.


νωρίς το βράδυ -> 1 ποτηράκι φυστίκια αράπικα, λίγα κεράσια, 1 μπωλάκι γιαούρτι με 2 κομμάτια γλυκό του κουταλιού νεράτζι.




Αυτές τις μέρες έφαγα πολλά φυστίκια αράπικα. Είναι πολύ νόστιμα, σε σημείο που γίνονται εθιστικά! Είχα πάρει μια μεγάλη σακούλα και έτρωγα με την πρώτη ευκαιρία! Βέβαια δεν νομίζω να έτρωγα τόσα αν δεν ήμουν αδύναμη συναισθηματικά, όπως ήμουν αυτές τις ημέρες. Βγάζω σαν συμπέρασμα ότι όταν νιώθω ευάλωτη, καλό θα είναι να μην έχω διαθέσιμα στο σπίτι πολλά τρόφιμα υψηλής θερμιδικής αξίας. Αυτό βέβαια θα είναι μέχρι ν' απαλλαγώ εντελώς από την συναισθηματική υπερφαγία, κάτι που είμαι σίγουρη ότι θα γίνει πολύ σύντομα!

Το βράδυ, επειδή τσιμπολόγησα αρκετά (όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες), φοβήθηκα ότι ήταν λόγω συναισθηματικής πείνας. Όμως κατέληξα στο συμπέρασμα ότι ήταν λόγω οργανικής, καθώς σπατάλησα αρκετή ενέργεια μέσα στην ημέρα λόγω δραστηριοτήτων και μάλλον ο οργανισμός μου ήθελε ν' αναπληρώσει αυτήν την ενέργεια.

:-)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου