Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

Καλησπέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Σήμερις έφαγα...

νωρίς το πρωί -> 1 πιάτο γιαούρτι, 1 κ.σ. μέλι, 1 κ.σ. σταφίδες, 2 κ.σ. βρώμη.


αργά το πρωί -> 5 δαμάσκηνα αποξηραμένα.


νωρίς το μεσημέρι -> 5 δαμάσκηνα αποξηραμένα.


μεσημέρι -> 1 μπωλ σαλάτα με μαρούλι και φρέσκο κρεμμυδάκι, 1 πιάτο μοσχάρι κοκκινιστό με κρεμμυδάκια.


νωρίς το απόγευμα -> 2 μικρά πορτοκάλια.


απόγευμα -> 1 μελεκούνι.


βράδυ -> περίπου το 1/3 της φρουτοσαλάτας (με μήλο, αχλάδι, μπανάνα και ακτινίδιο).


Καληνύχτα!

:-)

3 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Μαρία!
    Τί θετικό μήνυμα είναι αυτό!!
    Ειλικρινά σ' ευχαριστώ πολύ!
    Μαγείρευα εγώ καθημερινά σχεδόν μέχρι και πριν 1 μήνα περίπου. Τώρα μαγειρεύω 1 φορά την εβδομάδα γιατί δεν προλαβαίνω περισσότερο.
    Δουλεύω, και ό,τι σνακ τρώω στη δουλειά το φωτογραφίζω από πριν και το παίρνω μαζί μου.
    Ξεκίνησα την διατροφή μου την 1η Αυγούστου 2014.
    Τότε ήμουν 134,5 κιλά.
    Στις 10 Σεπτεμβρίου 2014 ξεκίνησα αυτό εδώ το Ημερολόγιο Διατροφής.
    Τότε ήμουν 123,4 κιλά.
    Την τελευταία Τετάρτη που ήταν το εβδομαδιαίο μου ζύγισμα ήμουν 94,1 κιλά.
    Συνολική απώλεια μέχρι στιγμής: 40,4 κιλα!!
    Και συνεχίζω ακάθεκτη!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να είμαι ειλικρινής ποτέ δεν μου άρεσαν ιδιαίτερα τα μακαρόνια και το ρύζι. Μακαρόνια έχω φάει μερικές φορές (σε τραπέζια εκτός σπιτιού κυρίως) και ρύζι το αποφεύγω γενικά γιατί προκαλεί δυσκοιλιότητα.
    Παίρνω υδατάνθρακες από άλλα τρόφιμα, όπως η βρώμη, το μέλι, τα φρούτα, τα λαχανικά, και πού και πού την πατάτα και τα γλυκά.
    Γάλα ποτέ δεν έπινα (εκτός από όταν ήμουν μικρούλα!).
    Πιστεύω ότι το γάλα είναι υπερεκτιμημένη τροφή.
    Τα ωφέλιμα στοιχεία που έχει μπορούμε να τα πάρουμε σε πολύ μεγαλύτερες ποσότητες από τα γαλακτοκομικά (γιαούρτι, τυριά..), τα οποία τιμώ δεόντως καθημερινά!
    Ό,τι άλλο θα ήθελες να συζητήσουμε, θα χαρώ ειλικρινά!
    Καλή επιτυχία στην προσπάθειά σου και να σε αγαπάς!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία μου,
    δεν φαντάζεσαι πόση δύναμη μου δίνουν τα λόγια σου!
    Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή