Πέμπτη 15 Απριλίου 2021

3ο ζύγισμα - 15 Απριλίου 2021



Καλημέρα αγαπημένο Ημερολόγιο! 


Σήμερα κλείνουμε 1 μήνα μαζί! 😃

Πριν σου δείξω τί έδειξε η ζυγαριά, θα σου δείξω μερικά απ' τα λουλούδια μου που είναι γεμάτα μπουμπούκια! 

Η αμαρρυλίδα μου... 


Η κίτρινη τριανταφυλλιά μου... 


Η ροζ τριανταφυλλιά μου... 


Η κόκκινη τριανταφυλλιά μου... 


Και εδώ η ένδειξη της ζυγαριάς... 

... 138,8! 

(Την έβγαλα την κάλτσα Μαντάμ Σου Σου μου! 😋 ) 

1ο Ζύγισμα - 15/3/2021 -> 149,3 kg 
2ο Ζύγισμα - 1/4/2021 -> 141,5 kg
3ο Ζύγισμα - 15/4/2021 -> 138,8 kg

Μεταβολή από προηγούμενο ζύγισμα ->  -2,7 kg
Μεταβολή από την αρχή ->  -10,5 kg


😃


10 σχόλια:

  1. Προλαβαίνεις να κρατήσεις κι ένα αρχείο μετρήσεων με την μεζούρα. Έστω κι αν έχασες τις μηδενικές μετρήσεις. Αρχή ακόμη.
    Οι αλλαγές που θα βλέπεις σε διαστάσεις θα είναι πολύ πιό εντυπωσιακές κι ενδεικτικές της πορείας σου.
    Ακόμη κι όταν ο δείκτης στην ζυγαριά δεν κινείται θα βλέπεις αλλαγές στις μετρήσεις αυτές.

    Επίσης, θα σου σύστηνα ανεπιφύλακτα να κάνεις μια μέτρηση σύστασης σώματος DEXA.
    Η ακτινοβολία που θα δεχθείς είναι ελάχιστη. Τόση που μπορεί να γίνεται σε εβδομαδιαία βάση!
    Γίνεται σε κάθε ακτινολογικό που κάνει μέτρηση οστικής πυκνότητας, κάτι συνηθισμένο στις γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση, οπότε υπάρχουν πολλά εργαστήρια που έχουν αυτό το μηχάνημα.
    Δεν βγάζουν όμως όλοι αναλυτικά αποτελέσματα. Θα πρέπει να ρωτήσεις και να βεβαιωθείς ότι παραδίδουν τέτοια έκθεση.
    Θα έχεις μια τέλεια εικόνα των επί μέρους και συνολικών ποσοστών κι απόλυτων τιμών λίπους, άλιπης κι οστικής μάζας.
    Τον επόμενο χρόνο ή και νωρίτερα μπορείς να κάνεις μια σύγκριση με μιά νέα μέτρηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία ιδέα!
      Όντως η ζυγαριά μπορεί να μας απογοητεύσει..
      Θα το κάνω!

      🙂

      Διαγραφή
  2. Μπραβο Ελένη! Τα πας τέλεια! Καλη συνεχεια ευχομαι! Ιωάννα ������

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ουουο πάει η κάλτσα!!πρόσεχε όμως γιατί έχει κρύα ακόμα ε...μα τι κομψά δαχτυλακια έχεις!!την επόμενη φορά θέλω να δω κ πεντικιουρ σιλβουπλετ!!!
    Καλά άμα σου δείξω τώρα την ποδαρα μου θα πάθεις σοκ.εχω να τα περιποιηθώ από τον καιρό του Νώε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα 😃
      Πεντικιούρ; Πεντικιούρ!
      Ό,τι θέλει η Μαντάμ Σου Σου μας!
      🙃

      Διαγραφή
  4. Α ξέχασα να αναφερθώ στην απώλεια σου!!!συγχαρητήρια κορίτσι τα πας περίφημα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή