Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου 2017

Ομελετάτο Μεσημεριανό!

Σήμερις το μεσημέρι είπα να μαγειρέψω κάτι απλό,
έτσι έκανα ομελετάρα με τα εξής υλικά:

* 3 αυγά
* αρκετό πρόβειο βούτυρο (όπως φαίνεται στην φωτογραφία)
* 1 μεγάλο κρεμμύδι
* 1 πράσινη πιπεριά
* μαϊντανός (αποξηραμένος), κάρυ, καπνιστή πιπεριά και ρίγανη.


Αφού έλιωσε το βούτυρο...


...πρόσθεσα το κρεμμύδι και την πιπεριά ψιλοκομμένα.


Αφού μαλάκωσαν αυτά, πρόσθεσα τα μπαχαρικά...


...και αφού ανακάτεψα καλά, έβαλα τα αυγά από πάνω (χωρίς να τα χτυπήσω).


Σκέπασα με καπάκι και τα άφησα για λίγο σε μέτρια -προς σιγανή- φωτιά.




Καθώς περίμενα την ομελέτα να γίνει, έφτιαξα το συνοδευτικό μου με τα εξής υλικά:

* 1 μεγάλη ντομάτα
* λίγο κρεμμύδι
* μερικά παξιμαδάκια κρίθινα (ολικής άλεσης)
* ελαιόλαδο
* ρίγανη


Βάζοντας την ντομάτα στο μούλτι και ψιλοκόβοντας το κρεμμύδι,
προέκυψε αυτό το νόστιμο πιάτο...


...το οποίο συνόδευσε ωραία την σούπερ-ντούπερ ομελετάρα μου!



Ένα πολύ χορταστικό, νόστιμο και γεμάτο ενέργεια γεύμα!

:-D

8 σχόλια:

  1. Θα ηθελα να σε ρωτησω κατι... στην πρωτη προσπαθεια στην οποια απο οτι θυμαμαι ειχες χασει 40-50 κιλα, ειδες μετα την απωλεια αυτη χαλαρωση στο δερμα σου; μπρατσα, κοιλια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται.
      Δεν γίνεται να χάσει κάποιος τόσα πολλά κιλά και να μην έχει χαλάρωση στο δέρμα.

      Χρειάζεται ν' αναρωτηθείς:
      το ζητούμενο είναι να είσαι αψεγάδιαστη και να μοιάζεις στις πλαστικές κούκλες των περιοδικών,
      ή να είσαι υγιής, ενεργητική, άνετη με το σώμα σου και να σε αγαπάς;

      Διάλεξε και πάρε.

      Αν θεωρείς ότι "ή θα έχω τέλειο -επιφανειακά- αποτέλεσμα ή δεν προσπαθώ καθόλου", τότε σου εύχομαι περαστικά.

      :-)

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα! Ελπίζω να είσαι καλά! Σου έχω γράψει και άλλη φορά εδώ αλλά δεν μου απάντησες. Έχω παρακολουθήσει την προσπάθεια σου σχεδόν από την αρχή. Θα ήθελα μέσα απ την καρδιά μου να σου δώσω μια συμβουλή. Δεν μπορείς να μιλάς για ποιοτική διατροφή όταν στα γεύματα σου δεν υπάρχει ίχνος υδατάνθρακα. Με τα παραπάνω κιλά που έχεις εσύ θα πρέπει να κάνεις μια ισορροπημένη διατροφή με όλες τις εβδομάδες τροφών. Το καλύτερο θα ήταν να πάρεις την γνώμη ενός ειδικού για να βγεις από αυτό το αδιέξοδο. Δυστυχώς για αυτο ξαναπήρες τα κιλά σου... Δεν μπορούμε να αντέξει ο οργανισμός χωρίς υδατάνθρακα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! Προσπαθώ ν' απαντάω σε όλα τα σχόλια.
      Σ' ευχαριστώ για την διάθεσή σου να με βοηθήσεις.
      Με την σειρά μου ν' απαντήσω το εξής:
      1) Αν όντως είχες παρακολουθήσει την πορεία μου, θα είχες διαβάσει ότι ο λόγος που ξαναπήρα κάποια απ' τα κιλά μου είναι η άσχημη ψυχολογία που είχα το προηγούμενο διάστημα της ζωής μου.

      2) Η διατροφή μου βασίζεται στους υδατάνθρακες. Όπως πολύ σωστά γράφει ο ανώνυμος παρακάτω, τα φρούτα, τα λαχανικά, η βρώμη και το μέλι που έχω καθημερινά στη διατροφή μου είναι υδατάνθρακες. Αυτό που ΔΕΝ έχω και που σίγουρα ΔΕΝ χρειάζεται ο οργανισμός μου είναι οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες (ψωμιά, μακαρόνια, γλυκά του εμπορίου). Αν πιστεύεις ότι ο ανθρώπινος οργανισμός δεν μπορεί ν' αντέξει χωρίς επεξεργασμένους υδατάνθρακες, θα ήθελα να μου εξηγήσεις πώς στο καλό επιβίωσε ο άνθρωπος χωρίς επεξεργασμένους υδατάνθρακες τα χιλιάδες χρόνια της εξέλιξής του.

      Διαγραφή
    2. Σαφώς και ένας άνθρωπος μπορεί να αντέξει χωρίς όλα αυτά.. Αλλά ένας άνθρωπος με διατροφικη διαταραχή όχι..(κ δεν μιλάω για τα γλυκά εννοείται) Εσύ έφτασες 40 κιλά πάνω απ το φυσιολογικό τρώγοντας προφανώς και υδατάνθρακες. Εφόσον όλες αυτές οι τροφές (μακαρόνια, ψωμί, ρύζι, πατάτα) βγουν οριστικά από την διατροφή σου, ο οργανισμός σου θα παίξει ένα άλλο παιχνίδι που λέγεται παιχνίδι μυαλού. Βγάζοντας τελείως αυτές τις τροφές κάποια στιγμή θα ξεσπάσεις και θα πέσεις με τα μούτρα. Το ξέσπασμα δεν είναι μόνο λόγω κακής ψυχολογίας είναι και λόγω στέρησης. Οι πρωτεινικες διαστροφές όπως είναι κατά κύριο λόγο αυτές που κάνεις είναι για πολύ μικρό διάστημα και για ανθρώπους που θέλουν να χάσουν λίγα κιλά. Εσύ χρειάζεσαι κάτι ισορροπημένο που να έχεις τα πάντα με μέτρο.
      Σου μιλάει μια πρώην βουλιμικη..ποθ έχει παλέψει πολύ!

      Διαγραφή
  3. Τα παξιμαδια και τα λαχανικα και τα φρουτα δεν ειναι υδατάνθρακες; ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή