Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2016

Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2016

Καλημέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Σήμερα έφαγα...

πρωί -> 2 ξινόμηλα με 1 κ.σ. μέλι, κανέλα και γαρύφαλλο.


μεσημέρι -> 3 καρότα ωμά.


νωρίς το απόγευμα -> το 1/2 από την σαλάτα (ceasar's), το 1/2 από τα κομμάτια κοτόπουλο (μαγειρεμένα σε σάλτσα από παρμεζάνα), το 1/2 από την χοιρινή πανσέτα (με σάλτσα από κρασί), πράσα ψητά και λίγο πουρέ σελινόριζας, (μετά από κάποια ώρα: ) 2 κομμάτια τούρτα σοκολάτα-μπανάνα (χωρίς ζάχαρη ή γλουτένη).






αργά το απόγευμα μέχρι αργά το βράδυ -> πάνω από 300 γρ κάσιους, αρκετά δαμάσκηνα αποξηραμένα, 1 ρόδι, 2 πορτοκάλια, 2 χούφτες αμύγδαλα ωμά, ξεφλουδισμένα.










Μήπως το παράκανα ελαφρώς σήμερα; :-D
Δεν πειράζει, τα 'φχαριστήθηκα!
Να 'μαστε καλά!

:-)

Σαν σήμερα, πέρυσι είχα φάει... Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015 .


2 σχόλια:

  1. Πωπω και δεν έφαγες ρυζι με το κοτόπουλο;;;;;
    Μακαρι να καταφέρω κι εγω μια μέρα να κόψω τελειως τους υδατάνθρακες ...
    Σκεφτομαι οτι αν πιεστώ θα τα παρατήσω αλλα ειναι καθαρά απο συνηθεια επειδη όλες τις άλλες φορες που ξεκίναγα δίαιτα σκεφτόμουν ετσι .
    Ομως αυτη η φορα ειναι εντελώς διαφορετική!Δρν υπαρχει περίπτωση ποτε ξανά να τρώω οπως έτρωγα. Γιατι πολυ απλά μου φαίνονται εμετικά αυτα που έτρωγα μπροστά στις υπέροχες γεύσεις που ανακαλύπτω τωρα και το πως αισθανομαι !
    Καλημερα Αστέρι μου! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα υπέροχη Εβελίνα μου!

      Να σου πω την αλήθεια, το ρύζι δεν μου άρεσε ούτε παλαιότερα, πριν αρχίσω την διατροφή. Το θεωρούσα πολύ αδιάφορο σαν τρόφιμο. Από το ρύζι της φωτογραφίας δοκίμασα μισή πηρουνιά και επιβεβαίωσε την άποψή μου: ήταν πολύ αδιάφορη η γεύση. Δεν τρώω ρύζι όχι μόνο επειδή το θεωρώ άνοστο, αλλά και επειδή δημιουργεί δυσκοιλιότητα.

      Όπως έμαθα και μέσα από το φόρουμ, υδατάνθρακες δεν είναι μόνο το ρύζι, η πατάτα, τα μακαρόνια και τα ψωμιά! Υδατάνθρακες είναι και όλα τα λαχανικά, τα φρούτα και τα όσπρια! Οπότε στην πραγματικότητα, δεν έχω κόψει τους υδατάνθρακες, απλά επιλέγω να τους παίρνω από καλύτερες πηγές!

      Να μην πιεστείς για κανέναν απολύτως λόγο! Οι καταπιέσεις και οι στερήσεις φέρνουν πάντα άσχημα αποτελέσματα! Να τρως όπως νιώθεις ότι σου κάνει καλό! Θα έρθει σύντομα η στιγμή που θα δεις ότι ο ίδιος σου ο οργανισμός θ' απορρίπτει τις σκουπιδο-τροφές! Μια ζωή μ' αποκαλούσαν "ψωμού" στην οικογένεια, και τώρα βλέπω ψωμί και όχι μόνο μου είναι αδιάφορο, αλλά αν φανταστώ μόνο τον εαυτό μου να τρώει ψωμί, νιώθω απέχθεια!

      Χαίρομαι πάρα πολύ που έχεις κάνει αυτό το υπέροχο ξεκίνημα στην ζωή σου! Όλα αυτά που αισθάνεσαι τώρα είναι σημάδια ότι αυτή η φορά θα είναι 100% πετυχημένη, γιατί αυτή την φορά αλλάζεις οπτική γωνία και αρχίζεις ν' αγαπάς και να φροντίζεις πραγματικά τον εαυτό σου!

      Να είσαι καλά!

      :-)

      Διαγραφή