Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

Απώλεια βάρους - εβδομάδα 30η

Και ΝΑΙ! Είναι γεγονός!!!
Σήμερις κλείνουμε 30 εβδομάδες μαζί!
:-D

Η ζυγαριά έδειξε 91,3 kg, δηλαδή -0,6 kg από την προηγούμενη εβδομάδα!
Αν και πλέον, δεν με απασχολεί ιδιαίτερα η ένδειξη της ζυγαριάς!
Οι θετικές αλλαγές που παρατηρώ στην ψυχολογία και στο σώμα μου είναι που με ενδιαφέρουν!
Χαίρομαι πολύ που έχω βγάλει την συναισθηματική υπερφαγία από τη ζωή μου και που δεν είμαι πια εθισμένη από τις άχρηστες και βλαβερές τροφές.

Είμαι πολύ αισιόδοξη για την συνέχεια και ανυπομονώ για τα όμορφα που θα έρθουν!
Να είμαστε όλοι καλά!

:-)


4 σχόλια:

  1. Μπράβο φίλη! Αυτό που λες ότι απαλλάχθηκες από τη συναισθηματική υπερφαγία, είναι το σημαντικοτερο και συμβαίνει και σε μένα.
    Καλή μας συνέχεια και Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα ερθουν.Ολα στην ωρα τους.Υπομονη.Εισαι σε καλο δρομο.
    Τασος

    ΑπάντησηΔιαγραφή